Hallo dames, Ik heb een vraag en weet niet of jullie het weten. Mijn moeder en mijn schoonmoeder is er een van een tweeling. Nu heb ik morgen mijn intake bij de VK. Mijn eerste echo krijg ik pas 28-6. Kan het zijn dat de VK gaat zeggen of ik eerder voor een echo moet? Dit door de erfelijkheid van tweelingen. Groetjes
Dat je schoonmoeder een deel van een tweeling is maakt niet uit. Het ligt aan jou als het een tweeling is ivm meerdere eicellen tijdens de eisprong Maar ik denk niet dat je vk je eerder een echo gaat aanbieden ivm een mogelijke tweelingzwangerschap. Kan me niet voorstellen waarom Maarehm, succes met de intake!
Dank jullie wel! Mijn moeder is er een van een twee eiige tweeling. Ik verwacht ook niet dat ik eerder voor een echo moet. Vroeg het me alleen af .
helaas... ik en mijn moeder zijn van een tweeling en we hebben hierdoor niet speciaal extra echo;s gehad.
Nee. Mijn moeder heeft 2 keer een tweeling gehad, en mn schoonma ook een tweeling. Maar geen echo gehad eerder of iets
Dank jullie wel allemaal voor de reacties! Ik wacht het rustig af. @Larisse259: veel succes met de bevalling. Hopelijk laat de kleine je niet te lang wachten.
2 eiig is ook niet erfelijk... Als er 2 eitjes tegelijk 'springen' en bevrucht worden is puur toeval...
Dat kán erfelijk zijn, maar in de meeste gevallen is ook dat toeval. Bij mn man zitten wel veel erfelijke tweelingen in de familie. Oma, tante, nicht, allemaal twee eiige tweelingen gekregen. Bij ons is het ook een twee eiige maar dat is gewoon toeval, geluk. Zit in mijn kant namelijk niet en we zijn zonder medische hulp zwanger geworden.