Zo meld je je bij " ik ben zwanger " En zo meld je je hier Helaas kom ik net uit het ziekenhuis Mijn buikpijn en liezen bleven zo pijn doen Dus naar de dokter. Helaas was het een bbz Lig nu eindelijk weer op de bank Gister begon met niet meer kunnen staan van de pijn en koorts Ik huisartens post gebeld. Kreeg dood leuk ga morgen maar naar de huisarts Oke. Kon ik het mee doen Ik 8 uur bij de dokter Gelijk naar de gyn gestuurd Gelijk bloedprikken en een echo gehad ( door zo arts in opleiding) die kon niks vinden dus bloed uitlagen afwachten Na 40 min uitslag. Idd zwanger. En me hcg was ruim 350 !! Wat mijn eigen gyn apart vond omdat hij maandag 40 was Zij verder kijken en zoeken. Door overgewicht moeilijk te zien En daar zaten ze !! 2 vruchtjes alleen op de verkeerde plek !! Dus helaas afscheid genomen aan het nemen van mijn 2 kindjes
Ik weet het allemaal niet meer. Ben al eerder kindjes verloren. Ik weet niet of ik dit nog een keer kan Vl kan niks goed doen hij is zoo lief maar stoot hem af Voorlopig denk ik dat hier ff niet te vinden ben Even rust in plannen