1e echo... niets te zien :(

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Visjes, 19 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Hoi meiden,

Heb vanavond m'n 1e echo gehad omdat ik vanmorgen bruinverlies had... Maar ze kon dus niets vinden... zijn er meer mensen die langer moesten wachten totdat het monstertje zich liet zien?

Aan de ene kant; geen bericht kan nog positief bericht worden, maar aan de andere kant had ik natuurlijk liever positief bericht gehad...

Help!

Groetjes,
    Visjes

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Bij 7 weken en 2 dagen zou je wel al wat moeten kunnen zien.
    Was er niks? geen vruchtzakje of iets?
    Zie mijn album voor een echo van 7 weken en 2 dagen.
    Ik wil je niet bang maken natuurlijk.

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ben het met Natasja eens met 7 wkn moet je echt wel iets zien minimaal een vruchtzakje. Maar misschien ben je korter zwanger dan gedacht. Duim voor je dat je snel goed bericht krijgt.

gr vruchtje

4. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ik had de eerste echo met 7 weken en ook daar was duidelijk al iets op te zien. Een iniminiekindje met een kloppend hartje......

Wil je niet ongerust maken maar zag ze echt helemaal niks?
    Met die termijn moet er toch wel iets zichtbaar zijn.

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    heb je de echo inwendig gehad dan moet er zeker al iets te zien zijn. heb je de echo uitwendig gehad dan kan het inderdaad kloppen dat er nog niks te zien was.
    alicia was met de uitwendige echo met 8 en 11 weken nog niet zichtbaar en toen met de inwendige echo wel.

6. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Heb ook inwendig gehad maar was helaas ook niet zichtbaar... Ze zei dat het kan dat je baarmoeder gekantelt staat dat het daardoor moeilijker te zien is... :(

Ik moet over 2 weken terugkomen en als ik tussendoor krampen krijg of bloedverlies of wat dan ook, mag ik bellen... ben er dus helemaal niets mee opgeschoten en dat is frusterend! :(

7. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Bij mij was ook mijn baarmoeder gekanteld, en van buitenaf is het dan moeilijk te zien, maar inwendig zou je het dan moeten zien! Ik ging met 8 weken en 5 dagen... En het was echt een minimens incl. kloppend hartje, ze zeggen dat je vanaf 6 weken zwangerschap het hartje moet zien kloppen!
    Kan het zijn dat je idd. korter zwanger bent..?

Succes... -x-

8. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    De vk zei dat het niet per definitie was dat je het dan inwendig wel kon zien... maar ik heb 10 november m'n ei gehad en heb op 24 november getest... ik kan wel minder ver zijn, maar dat kan nooit heel veel zijn aangezien er 2 weken tussen m'n ei en testdag zaten....

M'n vriendin die doktersassistente is zei dat het helemaal niet raar is dat je nog niets kon zien maar ja... ze is helaas geen vk ;)

Ik probeer er maar vertrouwen in te hebben dat het wel goed komt, dat lijkt me het beste. De 2e mag ik weer naar de vk dus wel zullen zien....

9. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Och meisje toch, wat een onzekerheid he?
    Ik heb niets zinnigs meer toe te voegen aan dit topic, maar wil je veel succes wensen met het wachten. Want ook dat kan slopend zijn.

10. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Nou, we hopen er maar op hè meis !
    Dat je gewoon korter zwanger bent...
    En binnenkort weet je meer, zolang je geen helder bloedverlies en krampen hebt dan zegt het nog niet alles ! -x-x-x-

sterkte !

11. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    er zou hoe dan ook al ben je "korter" zwanger dan gedacht, toch een vruchtzakje te zien moeten zijn meid....

als je korter zwanger bent dan pakweg 5 wkn is het normaal dat er nog niets te zien is (vruchtje) maar toch wel een vruchzakje waarin het vruchtje zich ontwikkeld...

dus gerekend vanaf jouw berekening zou er toch echt wel meer te zien moeten zijn en vindt ik het eigenlijk belachelijk dat ze je nu zo lang in "onzekerheid" laten...

waarom hebben ze niet bloed getrokken bij je?

aan de hand van die uitslag kunnen ze ook zien "hoever" je ongeveer bent (hoogte van hcg)....

ik hoop voor je dat er over 2 wkn wel wat te zien is meid...

gr.smoekie

12. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

bij mij was met 5 weken ook nog niets te zien hoor..
    pas met 7 weken en 3 dagen kreeg ik weer een uitwendige echo en toen was er een klein boontje met een kloppend hartje te zien..

dus is bij een ieder weer verschillend zoals je ziet..
    ik zal voor je duimen!

13. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Het is dus niet waar dat je per se al iets moet zien. Ik heb het nagevraagd en het schijnt veel vaker te gebeuren. Een kennis van me zag bij 8/9 nog niets, maar bij 12 weken wel. Beetje jammer dat de verloskundige ons niet meer gerust heeft proberen te stellen...

Wij proberen er vertrouwen in te hebben!

14. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Thnx voor je reactie... dat is zo het nadeel van internet en dit forum; iedereen zegt dat je al iets zou moeten zien, maar het blijkt veel vaker te gebeuren dat het pas later te zien is, maar dat lees je nergens... Maar goed, we wachten af en hoop dat dit ook bij ons het geval is! :)

15. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    sterkte meid, ik hoop op goed nieuws in het nieuwe jaar!

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Wij delen enkel onze ervaringen.
    Ik had precies op die dag een echo en het was toch al best duidelijk een boontje met een hartje.
    Helemaal niks vinden, zelfs geen vruchtzak vind ik wel zorgelijk.

17. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ik ook, sorry...

Deel Deze Pagina