Straks vk bezoek...

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by MamaMirella, Dec 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Hallo allemaal, ik moet om 10.50 bij de verloskundige wezen !
    Zij vertelde mij de vorige keer dat ze ging uitleggen wat we moesten doen als de bevalling begint ! Dus ik vind het belangrijk dat mijn vriend mee gaat !
    Maar mijn vriend kan met geen mogelijkheid van z'n werk weg, dat hoorde ik pas gisteravond :|
    Dus vanmorgen gebeld of het ook morgen kan, dan is hij vrij!
    Maar ze hebben geen spreekuur... :( Nu zei hij probeer anders vrijdag, maar ik vind het gewoon niet kunnen om dan WEER op te bellen op het laatste moment, ik heb zo uitgekeken naar vandaag, vind dit bezoek echt bijzonder! Misschien wel een van mijn laatste keren !
    Wat moet ik nou..? Misschien kan ik vragen of zij het er met hem nog over heeft het volgende vk bezoek ?
    Voel me iig. echt KL*TE !

(Zo, dat lucht op!)

-xxx-

2. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

Jun 25, 2007
    996
    0
    0
    Jij kunt je vriend toch achteraf vertellen wat de VK je allemaal verteld heeft. :)

Vind het wel een beetje stom dat hij je gisteravond pas zegt dat hij niet van zijn werk weg kan hoor :rolleyes:

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hoi hoi

sorry maar dit vind ik belachelijk je vriend hoort in elk geval bij deze afspraak te zijn aangezien hij degene is die straks de handelingen moet doen met andere woorden deze afspraak is dé afspraak voor dé man zodat hij weet wat hij moet doen wie hij bellen moet etc etc (als hij tenminste dan wel vrij kan krijgen :oops: lullig grapje

tuurlijk kan je hem wel naderhand uitleggen maar wij zwangere vergeten nogal eens wat

ik zou wel gaan als ik jou was zodat in elk geval jij weet wat je moet doen mocht het zover zijn anders weten jullie beide het straks niet

groetjes nathalie ;)

4. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Hallo allemaal !
    Wat een flop !
    Ik heb namelijk elke keer een andere vk !
    En het liep +/- 40 min uit :|:|:| waarbij ik meteen m'n bloeddruk moest meten, even voelen (beeb was goed gegroeid :D *jeej*), even meten, Hartje horen (heerlijk wakker :D), wegen, zo en heeft u nog vragen ?

Ehhh.. Ik zei ook, de vorige keer werd mij verteld dat nu alles uitgelegd zou worden over wat te doen als de bevalling begint!
    "Nee, dat is PAS met 37 weken" en aangezien ik 35 weken zwanger ben en met bijna 38 weken pas terug kom, vind ik het zowiezo raar!
    Mijn vriend kon dus ook ECHT ECHT ECHT niet weg van z'n werk, geen vervanging, dus onmogelijk! Ok, zelfde geld kon hij ff een uurtje weg, hadden we daar voor niets gezeten met een flinke uitloop enzo...

GRRRRRRRRR... belachelijk!

Maar het allerbelangrijkst is dat het met de kleine goed gaat, en dat mijn vriend er volgende keer WEL bij kan wezen :D Laten we het van de zonnige kant bekijken :)

-xxx-

5. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

In ieder geval is het fijn dat het met de kleine goed gaat, maar kan indenken dat je er niet blij van wordt als je telkens verschillende info krijgt. Daarbij lijkt het me ook niet handig om pas met 37 weken uit te leggen wat je moet doen als de bevalling begint. In principe kan met 37 weken al de bevalling beginnnen... dus is ze mss net te laat met uitleg...

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

nu kan hij iig vrij vragen voor de volgende afspraak zodat ie er toch bij is!

7. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Ja, dat dacht ik dus ook al :| Beetje laat :cool:
    Je weet maar nooit, iedereen in mijn omgeving denkt dat 't kindje eerder komt !
    Maar dat zegt niks natuurlijk ;)
    Het positieve is dat hij TOCH bij het belangrijke gesprek is, maar idd. heel vervelend als de ene dit zegt de ander dat, want zo weet ik het ook niet meer! En dat het 40min uitloopt vind ik ook heel vervelend, want ik krijg het spaans benauwd dan!

Maar jaaaaaaaa ! Het is weer voorbij :D

-xxx-

8. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Ik ben morgen 36 weken en heb dan gisteren weer de uitleg gehad..
    Mijn vriend gaat zowieso niet vaak mee omdat hij in een andere plaats werkt en ik om de raarste tijden ga, zeg maar...
    Gisteren was mijn vader dus mee, die vond dat wel leuk.
    Helemaal toen de vlos tegen hem de procedure begon uit te leggen! :)
    Wij uitleggen dat hij de opa is, mijn vader!
    Zegt ze: Oh, ik schaam me zo.... :oops: Waarop ik zeg: Nou ik denk dat je hem zojuist een groot compliment gegeven hebt hoor!

Weet niet meer of mij vriend er de vorige keer bij was, heb het hem in elk geval thuis uitgelegd.
    Ben iig blij voor je dat hij de volgende keer gewoon wel mee kan! ;)

9. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Ahh wat leuk van je vader :D
    Trotse opa dus ;) hihihi...
    Ja, ik ben blij dat hij er bij kan zijn volgende keer :D Is toch wel iets wat leuk is om saampjes te doen! Het belangrijkste is dat alles goed gaat met die klein:p

-xxx-

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,241
    7,283
    113
    Female
    Brabant
    Ik ga altijd alleen naar de verloskundige, behalve dan bij de termijnecho en 20 weken echo. En afgelopen zaterdag, in het weekend is mijn vriend vrij dus hij ging mee.

Voor de 37 weken moet je toch naar het ziekenhuis en dat is mij toen uitgelegd, er valt dan verder weinig uit te leggen toch? Op mijn boekje staat achterop hoe of wat en dat hebben ze me wel uitgelegd, maar dat had ik zelf dus ook al gelezen en mijn vriend weet het ook. En bij twijfel moet je sowieso de verloskundige bellen, maar dat geldt altijd.

11. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Ja ik weet wel wat ik moet doen.. haha
    Mede dankzij dit forum, maar voor mijn vriend is het allemaal al heel erg spannend, en voor hem is het prettiger dat het door een vk. uitgelegd word!
    Enne... vanaf 37 weken mag je thuis bevallen, dus je hoeft dan, als alles goed gaat, niet naar het zh !

Maar ik heb nu al een paar keer flink pijnlijke voorweeën gehad, heb geen idee of het zit te rommelen, ben wel heel erg onrustig!
    Maar ik hoop dat ie nog even blijft zitten, tot het nieuwe jaar haha :D

-x-

Share This Page