hoe gaat het in zijn werk nu bij een miskraam?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door marilouise, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

Hallo
    ik had van de week mooie positieve testen maar ze werden maar niet donkerder, ik bleef er erg onzeker bij zo onzeker dat ik mezelf niet kende had een gevoel dat het niet goed was. Gisteren morgen kreeg ik wat licht bloedverlies met wat slijm, s Ɣvonds weer en gisteren avond krampen rechts in mijn buik en vanmorgen wisten we genoeg. veel bloed met stolsels ook was mijn temperatuur flink gezakt.
    Ik heb nu de hele tijd al flinke krampen en flink wat bloedverlies met veel stolsels, moet ik nu de dokter bellen of afwachten, hoe moet ik handelen?

ik was 4 weken en 4 dagen zwanger

alvast bedankt

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

wat verdrietig om te horen zeg. Je mag gewoon afwachten. Je lichaam is eigenlijk zelf al bezig om het af te stoten. Het zal gepaard gaan met (heftige) buikkramp en helderrood bloedverlies. Daar kan wat weefsel bij zitten, maar die kans is niet zo groot omdat het heel vroeg is mis gegaan. Het bloedverlies kan iets meer zijn dan bij een ongesteldheid. In totaal mag het maximaal een week duren. Als je koorts krijgt of je verliest erg veel bloed( ieder half uur een maandverband vol) dan moet je je huisarts bellen. Anders kun je het gewoon thuis afwachten. Het is normaal als je gevoelens hebt van verdriet of boosheid, ook als je een poosje niet in staat bent om te werken. Meld je dan ziek. Soms kan werk ook een afleiding zijn, dat is voor iedereen anders. Sterkte en bij vragen meld je het maar.

Mirjam

3. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    oja, als je veel pijn hebt mag je een paracetamol en een ibuprofen tegelijk nemen, die combinatie kan goed helpen bij dit soort krampen van een miskraam.

4. marilouise

marilouise Niet meer actief

Hartstikke bedankt voor de snelle reactie,

"gelukkig " ben ik momenteel zonder werk, dus kan even de tijd voor mezelf nemen, man neemt zo gelijk nieuwe pijnstillers mee want heb toch wel flinke buikkrampen nu.

dank je wel

als ik nog vragen heb kom ik ze weer stellen.

Deel Deze Pagina