Een week na de TP ben ik 9dagen opgenomen geweest ivm ernstige overstimulatie. Nu ben ik alweer een tijdje thuis. Mijn vraag is nu, hoelang duurde het herstel thuis? Merk dat ik nog steeds erg moe ben, en nog veel last heb van de eierstokken..
Ik weet het niet. Ik mocht geen TP toen ik overstimulatie had. Ik zie dat je zwanger bent, dus ik zou het wel heel rustig aan doen. Neem alle tijd die je nodig hebt! Je herstel is belangrijk, voor je lijf en ook voor het kindje.
Meis, neem alle tijd... Het heeft een grote impact op je lichaam zon OHSS! En ook omdat je nu zwanger bent... zorg extra goed voor je lichaam en het kleine mini mensje wat je bij je mag dragen Beterschap!
Hier ook overstimulatie gehad de laatste keer(en ook zwanger)Gelukkig niet zo erg dat ik opgenomen moest worden,maar wel flink last er van gehad.Ben ook nog steeds erg moe,maar kan ook van de zwangerschap komen.Eierstokken zijn ook nog lang niet normale grote en voel ze ook nog steeds. Was het bij jou gelijk na de punctie al of later?Bij mij pas nadat ik al positief getest had,zomaar ineens.Kwam dus van m'n eigen hormonen blijkbaar....
Hoi Hier ook ohss gehad een week na de tp opgenomen voor twee weken met ernstige overstimulatie. Ik ben 4 febr thuis gekomen en ga a.s donsdag pas beginnen met werken voor twee uurtjes. Ik werk in de zorg en ga nu licht administratief werk doen en zo langzaamaan opbouwen. Ik ben nog erg moe en mijn conditie is nul komma nul Luister goed naar je lijf die geeft vanzelf aan wat je wel en niet kunt. Bij mij zijn mijn eierstokken nu weer richting normaal en aan een kant nog wat vergroot. Sterkte met alles en geniet van je zwangerschap