1e echo pas 5 weken ipv 8,5!?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Fledr, May 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ilona0903

ilona0903 Actief lid

Apr 18, 2013
    114
    0
    0
    Limburg
    Ik voel mij ook zwanger... maar toch hou ik er rekening mee dat ik maandag te horen krijg dat het niet goed is... ik wil er nu niet van uit gaan dat toch alles goed is.. want amders krijg ik maandag weer de deksel op de neus... en dat wil ik niet.. (maar toch is er iets in mijn hoofd dat blijft zeggen dat alles goed is)

2. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,635
    0
    0
    En? hoe was de echo?

3. ilona0903

ilona0903 Actief lid

Apr 18, 2013
    114
    0
    0
    Limburg
    Ik heb om 16:45 uur de echo..!! En ik ben super zenuwachtig..!!

4. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    spannend s6 meid!

laat je het weten?

5. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,635
    0
    0
    Ben erg benieuwd, moet helaas vanavond werken dus zal het niet lezen. Ik moet zelf morgen ochtend 09.45! Ben eigenlijk wel blij dat ik moet werken anders ga ik me heel de avond keigek maken..

6. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

Feb 8, 2013
    1,031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik heb met precies 8 weken zwangerschap een echo gehad en toen vertelde mijn vk mij dat ik 6 weken zwanger was. Dit was echter geheel niet mogelijk omdat ik dan positief getest heb op het moment dat ik zwanger raakte terwijl ik door de griep al een kleine twee weken geen seks had gehad. Uiteindelijk bleek dat ze het hoofdje niet meegemeten had doordat het een wat wazige echo was. Met precies 10 weken heb ik een termijnbepaling gehad en toen bleek ik 9 weken en 5 dagen te zijn. Maak je dus niet meteen ongerust, zo vroeg in de zwangerschap kunnen ze het toch niet heel duidelijk zien.

7. ilona0903

ilona0903 Actief lid

Apr 18, 2013
    114
    0
    0
    Limburg
    Ik heb de echo gehad en volgens de gynaecoloog is het geen intakte zwangerschap. De vruchtzak wel gegroeid en volgens haar nu ook een dooierzakje aanwezig maar de gynaecoloog gelooft er niet in. Volgens haar moet de echo kraak helder zijn. Maar het is volgens haar vaag. Ook zag ze iets van een bloeding in de baarmoeder. Volgens de berekening ben ik 8 weken zwanger maar volgens mij zelf 1,5 week korter. Dus vandaav met de echo 6,5 week. En volgens de gynaecoloog moet er bij 5,5 week hart aktie zijn.. maar volgens mij is dit niet waar.. heb weer bloed geprikt en krijg woensdag morgen de uitslag. Aan de hand daarvan gaan ze weer verder kijken. Wel al een boekje van miskraam mee gekregen..!!

8. Missprincesa

Missprincesa Bekend lid

Feb 12, 2013
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb met 5 (en 1 dag) weken een inwendige echo gekregen, het hartje was daarop te zien, maar klopte nog niet. Later las ik dat ze vanaf de 5e week het hartje zien kloppen. Ik was dus erg ongerust, met 7 weken nog een echo en daar was wel een duidelijk kloppend hartje op te zien. De vk vertelde mij dat je idd een hartje ziet kloppen vanaf de 2e helft van week 5.

Ik vond zowel de 5 en 7 weken echo wel helder, ik wist dan niet wat alles was, maar het was goed te zien. Beide waren inwendige echo's

9. missiej

missiej Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,232
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik heb met 5.6wk een echo gehad van onze dochter en daar was toen alleen nog maar een zwangerschapsring te zien... kon dus 2 kanten op... na 2 lange weken wachten een echo gehad met daarop een mooi beebje die exact volgens schema liep.... dus ook ik ga er steeds vanuit dat 6 weken een gem. is qua hartactiviteit...

succes verder!

10. ilona0903

ilona0903 Actief lid

Apr 18, 2013
    114
    0
    0
    Limburg
    Ik heb een foto van de echo geplaatst in mij foto album.. wat vinden jullie van deze echo? Morgen krijg ik een nieuwe echo en dan moet er hartaktie zijn.. de foto van echo is vab vorige week woensdag.. tot nu 10 dagen verder nog steeds veel zwangerschapskwaaltjes.. en geen krampen en geen bloedverlies gehad.. spannend

11. Roos84

Roos84 Actief lid

Jan 24, 2010
    189
    0
    0
    En? Ik ben erg benieuwd hoe het gegaan is!

12. ilona0903

ilona0903 Actief lid

Apr 18, 2013
    114
    0
    0
    Limburg
    Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik een miskraam heb. Ik word maandag gevurriteerd.

13. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

May 10, 2011
    956
    11
    18
    R,dam
    He ilona heel veel sterkte meis, gaat het een beetje met je?

Share This Page