1e Echo - te klein 'kindje' en erg traag kloppend hartje.

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by mmuisje, Aug 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

sterkte meid, met het wachten en ik hoop voor je dat het goed zal gaan!
    ik snap heel goed dat je sneller duidelijkheid wilt (zou ik ook willen!) maar misschien redeneren zij ook wel zo dat je er in de tussentijd toch niets aan kunt doen. en over 2 weken zul je meer zekerheid hebben via de echo dan over een paar dagen...

ik duim voor een goede afloop en een gezonde zwangerschap!!

2. mmuisje

mmuisje Bekend lid

Dec 23, 2008
    589
    0
    0
    bedankt voor de lieve berichtjes allemaal!
    Morgenochtend de echo ja...
    Uitslagen van 't bloed waren best goed, hcg van 50.000 of erboven weet nou niet precies meer wat ze zei, was al blij dat ze niets zei dat het heel laag was :)
    Ze was daar best positief over, maar de verloskundige zei er wel bij dat het ook zo hoog kan zijn / blijven wanneer het lichaam het niet afstoot.
    Nou ja ik heb er zelf nog best goede hoop op eigenlijk, al zet ik bij een aantal dingen dan wel vraagtekens maar ja we weten het morgen....
    Verder voel ik me goed, wel last van m'n borsten en af en toe 's nachts eruit om wat te eten omdat ik beetje last heb van een lege maag, gewoon trek dus.
    En veel plassen 's nachts... nou ik laat het jullie morgen weten!

3. Ckialita

Ckialita Bekend lid

Jan 28, 2009
    993
    0
    0
    Ik weet niet hoe laat je de echo hebt, maar ik wilde je nog even sterkte wensen, en ik ben benieuwd naar de uitslag. Ik bid voor je :)

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Sterkte vandaag!!!!

5. Bri

Bri Niet meer actief

Sterkte, succes en (duim duim duim) goed nieuws gewenst!

6. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    sterkte meis.. hoop dat we straks allemaal kunnen juichen hier...

7. mmuisje

mmuisje Bekend lid

Dec 23, 2008
    589
    0
    0
    Nou helaas, geen goed nieuws :(
    Er was op de echo weinig te zien, maar voldoende dat het niet goed was in elk geval. Ze heeft alleen een uitwendige echo gemaakt waarop ze eigenlijk alleen een vruchtzakje kon zien, ze zei dat een inwendige echo niet nodig was... eigenlijk vind ik dat achteraf nog een beetje vreemd. Nu maandag naar de gyn om daar verder te bespreken wat er gaat gebeuren. Gaat dan ineens wel weer snel allemaal. Ik heb helemaal nog niet het idee dat m'n lichaam het vanzelf 'af gaat stoten' (bah klinkt niet leuk :( ). Maar dat kan natuurlijk nog wel veranderen.
    Bedankt allemaal voor het duimen, de lieve berichtjes en dat jullie aan me gedacht hebben...
    En een heel voorspoedige zwangerschap natuurlijk allemaal!

8. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,326
    0
    0
    He bah, had zo gehoopt dat het toch goed was. Heel veel sterkte de komende tijd!

9. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    mmuisje: wat ontzettend naar. Veel sterkte in het verlies een plaatsje geven.....

twinny

10. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

Sep 4, 2007
    4,576
    82
    48
    Wat naar Mmuisje, ik heb hetzelfde meegemaakt vorig jaar, toen ik eenmaal zeker wist dat het niet goed was, ook na de 2e echo heeft mijn lichaam het zelf afgestoten de volgende dag. Zelf zou ik mocht het me ooit weer overkomen kiezen voor een curretage want bij mij bleek achteraf toch een klein beetje weefsel nog te zitten en heb ik 2 maanden met een infectie rondgelopen en werd ik alsnog gecurreteerd :(

De maand daarop werd ik zwanger van dit kindje trouwens ;)

Ik wil je heel veel sterkte wensen.

11. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Mmuisje wat vervelend meid.
    Ik wens je heel veel sterkte toe.

Romy

12. mmuisje

mmuisje Bekend lid

Dec 23, 2008
    589
    0
    0
    Vandaag bij de gyn. geweest en in overleg besloten dat ik morgen voor curetagge zal gaan. Best wel snel allemaal, maar toch ook wel 'fijn' als het dan toch moet.
    Mijn zus gaat volgende week trouwen (waar ik ook ceremoniemeester ben) en ik wilde niet dat ik dan precies met erge buikkrampen zou lopen / zitten. Dus wat dat betreft wel prettig dat het allemaal snel gaat...
    Hoop jullie in een ander, leuker topic snel weer te spreken!

13. Bri

Bri Niet meer actief

mmuisje, wat verdrietig! veel sterkte gewenst.
    ik snap je keuze voor curettage heel goed; natuurlijk wil je er gewoon bij kunnen zijn (en je een beetje fit voelen) als je zus trouwt. een mooie trouwdag gewenst, en hopelijk inderdaad gauw tot ziens in een vrolijker topic!

Share This Page