Hoi Allemaal, Nou vandaag voor de 2e keer geweest voor de 3d echo. Afgelopen zaterdag waren we er ook maar onze kleine meid hield haar beide handjes voor het gezicht. Dus mochten we vandaag terug komen,ook vandaag hield de kleine weer 1 handje voor der gezicht! Wel jammer maar ook wel weer grappig!Zag mijn eigen houding erin terug. Nu mogen we volgende week vrijdag weer terug om te kijken of het gezichtje dan wel vrij is van de handjes! Wou dit graag even delen met jullie....
Oh wel heel aardog..bij mij 7 jaar geleden waren ze niet zo gslant..mijn dochter had ook 1hand voor haar gezicht...en ik moest het er maar mee doen.. Iig veel plezier aankomende vrijdag...
Wat fijn dat je 2x terug mag komen!! Onze eigenwijs hield ook beide handjes voor zijn gezichtje en ik mocht daarom nog een keer terugkomen. Helaas werkte hij toen nog niet top mee, maar wel beter dan de eerste keer. De echoscopiste zei toen ook dat ze vrouwen 1x terug laat komen, omdat het haar anders ook veel te veel tijd gaat kosten en daar kan ik wel inkomen. Top service dus dat jij nog een keer mag!! Veel plezier en hopelijk werkt ze mee!
Ja die van ons ook haha. Wij zijn tot 3 X toe terug geweest en hebben niet het hele bedrag hoeven te betalen. We hebben 2 of 3 foto's waar het redelijk op te zien is. De echoscopiste was er niet tevreden over maar ik vond ze wel duidelijk. Veel plezier!