Wat een goed nieuws gefeliciteerd! wij hebben vandaag ons wondertje ook mogen bekijken net 8 w en 3 dagen. Ik smolt toen ik het hartje zag kloppen. ivm eerder geconstateerde pco maar toch spontane zwangerachap kreeg ik ook al vroeg een echo (helemaal niet erg ) en ook wij mogen over twee weken weer succes met de rest van je zwangerschap!
Jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop over twee weken ook een mooi hartje te zien kloppen. Wat goed dat je een spontane zwangerschap heb. Heel veel genieten ervan
Hoi Rhea, lief dat je ernaar vraagt. Ik heb inmiddels een echo gehad... Alles zat gelukkig op de juiste plek. Helaas nog geen duidelijke hart actie dus mag as woensdag nog een x komen voor een echo, wat een straf Hoe is het met jou?
Gelukkig dat het op de juiste plek zit! Wat lekker woensdag nog een echo en hopelijk met een mooie hartactie. Ik heb inmiddels al drie echo's gehad. De eerste echo was nog niks op te zien en afgelopen woensdag hadden we een mooie echo met hartactie. Alleen van het weekend had ik wat bloedverlies maar gisteren mocht ik alweer langskomen en was nog steeds goed alles! Maar ik merk door alle gebeuren dat ik erg onzeker ben geworden.
Ik snap je onzekerheid helemaal! Ik sta er nu gelukkig heel erg nuchter in. Gaat t fout gaat t fout... Dat hou je toch niet tegen... Ik hoop voor jou dat het bloedverlies loos alarm was en de beeb lekker bij je blijft plakken Wij hadden gisteren een hele goede echo met duidelijke hartactie. We kunnen nu met een heel gerust hart op vakantie.
Heerlijk, geniet lekker van je vakantie! Hier geen bloedverlies meer geweest en na de echo alweer een stuk zekerder geworden. Nu gewoon genieten van de leuke dagen die eraan komen. Volgende week mag ik weer voor een echo dus daar kijken we weer naar uit.
Hallo Rhea, Heb je weer een goede echo gehad om het jaar mee af te sluiten? Wij gelukkig wel. Gelijk na de vakantie weer een echo gehad met kloppend hartje en bewegende armpjes en beentjes.
Hoi ilone Ja wij hadden 28 december weer een hele mooie echo. Alleen heb ik zo nu en dan bloedverlies wat me erg onzeker maakt en elke keer als ik daarvoor mag komen dan is alles gelukkig goed . Dus probeer me daar minder druk om te maken. Ik mag nu o Pas 22 januari haha voor mij heel lang wachten. Gaaf dat bij jou ook alles goed gaat!!! Echt super.. hoever ben je nu?
Hallo, Het lijkt mij ook dat je heel onzeker wordt van steeds bloedverlies. Gelukkig mag je wel steeds langs de VK. Wel fijn dat zij je gerust kunnen stellen. Kunnen zij ook niet aangeven waar het bloedverlies vandaan komt? Maar wachten tot 22 januari zou ook niets voor mij zijn hoor. Ik hou van bevestigingen Ik mag 11 januari alweer komen voor de echte termijn echo, omdat het nu nog zo klein is vinden ze het moeilijk om vast te stellen hoever ik precies ben. Maar zoals het er nu voor staat en volgens mijn eigen berekening klopt het dat ik vandaag precies 10 weken ben. Wel leuk, jij loopt 4 dagen voor op mij Wij laten ook een combitest doen. Jullie ook?
Ik heb het steeds gehad na een inwendige echo dus zelf denk ik dat het daar van komt. Hun denken ook dat dat het daardoor komt ik heb het ook niet meer gehad gelukkig. Maar je schrikt er wel steeds van dus ik hoop dat ik het niet meer krijg. Heerlijk dat je 11 januari alweer mag komen bij mij duurt het wel even haha maar goed ik voel me steeds zekerder worden dus ik geloof wel dat ik het zolang kan volhouden.... Wij laten geen combinatietest doen hebben we bij onze eerste ook niet laten doen dus we vinden het nu ook niet nodig. Dit ook omdat ze hier alleen uit kunnen halen het down syndroom en mochten we dat krijgen zou ik dat dan ook niet laten weghalen. Morgen alweer 11 weken leuk dat we bijna gelijk lopen!!