hallo gisteren had \ik mijn 1e echo met 7 weken en 3 dagen. toen de gyn ging kijken inwendig moest ie goed zoeken t vruchtie zat erg naar achteren. We zagen wel een kleine boon maar hij kon t vruchtje niet goed in kaart brengen. Zijn advies: over twee weken weer kijken. nu ben ik erg onzeker omdat hij zei dat t vruchtje jonger moest zijn (wat onmogelijk is) en dat er omdat t vruchtje nog zo klein is kans op MK is. nu moet ik dus 2 weken in zenuwen zitten en nu is mijn vraag....kan het zijn dat er over twee weken wel wat te zien is en de gyn t fout had? of moet ik me op t ergste voorbereiden. we hebben geen hart gezien omdat de gyn zegt dat t te vroeg is. kan een kindje achter raken op groei en opeens de groei inhalen? groetjes linda
HOi linda, Heel begrijpelijk dat je je zorgen maakt! Maar toch kan het zijn dat je minder ver bent dan je denkt. Soms deelt het vruchtje zich na de bevruchting langzamer en kan er zo een week verschil inzitten. Het blijft dus echt nog even spannend tot de volgende echo,het kan nog allebei de kanten uit! Imke