20 weken echo gehad

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Kimsp, Sep 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kimsp

Kimsp Actief lid

Jun 12, 2008
    117
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wat bijzonder en emotioneel die 20 weken echo. Het was gisteren spannend, je denkt toch even, straks is het niet goed, en wat dan?! Maar vandaag lag ik op de bank en dacht: Het is allemaal goed, ik voel me goed, de bloeddruk is goed, en ik kom netjes aan. En het was goed, super allemaal om te zien. Mijn ouders waren er ook bij, erg speciaal ook voor hun. We hebben dus genoten van de mooie beelden van ons kindje, erg beweegelijk was het.......

Geniet allemaal van jullie zwangerschap dat ga ik vanaf nu nog meer doen dan dat ik al deed, zooooo speciaal.

Vanavond naar de mama mazzeldagen van de prenatal en 15% korting bij de Hema, inkopen doen haha!

Liefs Kim

2. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

Jul 25, 2008
    1,945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Gefeliciteerd! Altijd leuk om te horen, ik kijk ook al erg uit naar de 20 weken echo! :)

3. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Gefeliciteerd dat alles goed is, heerlijk voor jullie!
    Wij hebben morgen de 20-weken echo en ik vind het zoooooo spannend....ik denk maar steeds: wat als het niet goed is, wat als dit, wat als dat.....om gék van te worden!
    Hopelijk heb ik morgen net zo'n goed nieuws en kan ik gaan shoppen! Maar nog even een hele lange dag geduld.....!

4. Kimsp

Kimsp Actief lid

Jun 12, 2008
    117
    0
    0
    Niet te druk gaan maken en ervan uitgaan dat alles goed is. Morgen zie je het dan wel als het niet goed is, maar je niet gek!

Veel plezier morgen

5. Hypnose

Hypnose Bekend lid

Dec 26, 2007
    737
    0
    0
    Ik had hem ook vandaag Chantal. Ben je al geweest?

Hier alles goed! 8)

6. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Gefeliciteerd!
    Wij gaan vanmiddag om 16u, ik ben zoooooooo benieuwd!
    Laat morgen zeker iets weten hier!

7. Kimsp

Kimsp Actief lid

Jun 12, 2008
    117
    0
    0
    Hey Hypnose,

Super dat alles goed is met de baby en met jou!

8. Hypnose

Hypnose Bekend lid

Dec 26, 2007
    737
    0
    0
    Morgen pas hahaha? Nou ik wacht het rustig af. We krijgen gewoon een meisje...! Zo'n heerlijk gevoel.
    Heel veel plezier straks.

Kimsp, bedankt voor je felicitatie! :)

9. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Ja morgen pas, want we gaan aansluitend bij mijn ouders eten en daarna naar mijn schoonouders. Hopelijk op beide plaatsen vertellen dat alles goed is! En dan maar zwijgen :D

10. Hypnose

Hypnose Bekend lid

Dec 26, 2007
    737
    0
    0
    Vast wel hoor! Wil je het geslacht ook weten?

11. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Ik eigenlijk niet, maar mijn man wil het heel graag weten...Dus we weten het over een paar uurtjes! Daarom schreef ik al, en dan maar zwijgen!

12. Hypnose

Hypnose Bekend lid

Dec 26, 2007
    737
    0
    0
    Ahhh overheen gelezen haha. Maarja..je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt!

13. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Alles zit erop en eraan, en het is een meisje, fantastisch!

14. WenT

WenT Bekend lid

Jul 25, 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Ben ook al zenuwachtig... ik had speciaal gevraagd voor een echo in de avonduren, zodat ik niet vrij hoef te nemen...
    Maar kan pas met 21 weken i.p.v. 20... VK zei dat dat geen probleem was. Maarja ik moet dus een weekje extra wachten helaas...

Achja, ik kan nu af en toe al wat beweging voelen, dus denk wel dat het goed zal zijn. Bovendien hadden ze een hele tijd geleden helemaal geen echo's en ging het ook meestal goed :)

Iedereen hier ook veel succes (en plezier) met jullie 20 weken echo's !

15. Hypnose

Hypnose Bekend lid

Dec 26, 2007
    737
    0
    0
    Gefeliciteerd, ook een meisje dus. Wat prachtig om te zien he. En wat kunnen ze veel zien op zo'n echo!

16. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Dank je! Ik ben zo blij dat ik mijn eigen onderwerp heb geopend in de echo-lijst hier haha!

Share This Page