wanneer groeien je borsten?

Discussion in 'Zwangerschap' started by hihi, Jan 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hihi

hihi Actief lid

Oct 23, 2008
    348
    1
    0
    Juf
    Friesland
    Misschien een stomme vraag hoor, maar vanaf wanneer gingen jullie borsten groeien?
    Ik ben nu bijna 19 weken en merk er nog helemaal niks....
    Niet dat ik hele grote wil ofzo :p , maar wil wel graag borstvoeding geven...

2. hoi Hihi, gelukkig (ook voor mij ;) ) heeft je cupmaat geen invloed op borstvoeding.
    Je borsten kunnen groeien in de zwangerschap onder invloed van zwangerschapshormonen, maar het hoeft niet. Bij de één vliegen de cups erbij en bij anderen een klein beetje of zelfs niks.

Bij mij kwam er een cup bij toen ik 10 weken was denk ik. en daar is het ook bij gebleven.

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Helemaal eens met wat rach al scheef!

Bij mij zijn ze overigens pas na de bevalling gegroeid :oops:! Pas toen ik al een week of 3-4 borstvoeding gaf! Ik had altijd een ruime B en in de tijd dat ik volledig borstvoeding gaf een kleine D gehad en nu zit ik op een gemiddelde C denk ik ongeveer ;)!

4. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

Jul 15, 2008
    564
    0
    0
    Bij mij zijn ze ook maar een cupje gegroeid, heel geleidelijk ook, m'n tepels zijn ook niet groter geworden, alleen donkerder.
    Kan nog komen natuurlijk maar ik vind het wel best zo.

5. xnancex1

xnancex1 Actief lid

Oct 20, 2008
    237
    0
    0
    bij mij begint het nu wat te groeien...(8 wk) ik merkte het eerst aan de tepelhof die wat groter werd en nu begint de rest ook ;)

maar hoe klein je borsten ook zijn, het heeft geen invloed op het borstvoeding geven!

6. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    Bij mij zijn ze 2 maten gegroeid en ben nu 13 weken, vooral in het begin ging het erg hard, daar merkte ik ook echt aan dat ik zwanger was! :)

7. tessie80

tessie80 Actief lid

Oct 26, 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Bij mij zijn mijn borsten niet gegroeid. Heb wel al vanaf het begin veel donkerdere tepels.

8. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

Sep 12, 2008
    739
    0
    0
    Mijn borsten waren al opgezet voor mijn NOD. Daarna binnen no time (bij 6 weken zwangerschap al) een cup erbij en ze groeien nog steeds... Gelukkig niet meer zo hard als in het begin! Had al geen kleintjes en nu zie ik alleen nog maar tiet als ik in de spiegel kijk...

9. karola24

karola24 Niet meer actief

bij mij zijn ze nog niks gegroeid . alleen kan je de aders nu heel erg goed zien. maar gelukkig nkan borstvoeding geven met elke cupmaat;)

10. lenatje

lenatje Actief lid

Nov 9, 2008
    364
    0
    16
    hoi,
    bij mij zijn ze ook een tikkeltje gegroeit, vond dat men bh altijd een beetje te groot leek en nu passen ze echt goed. Ze zijn bijna te klein. De tepels zijn ook donkerder geworden. Wel heb ik al last van natte vlekken op men slaapponnetje :confused:
    Daar kan ik precies nog niet aan wennen. Gaat allemaal zo vlug he... :rolleyes:

Groetjes Helena :D

11. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    Bij mij waren ze wel wat gegroeid maar niet heel erg...pas toen ik bevallen was werden ze echth mega door de borstvoeding die erin zat...! ik leek wel pamela haha (dat vond mijn vent hjelemaal niet erg hihi:))

12. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Mijne zijn bijna niet gegroeid...geef alweer 6 maanden bv ;)

13. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Vooral de eerste weken zijn ze erg gegroeid.

Daarna is de omvang nog wel iets toegenomen ook, waardoor sommige nieuwe BH's die ik gekocht had te strak zitten. maar daar kun je van die tussenstukjes voor kopen.

Cup is van een kleine B naar een grote C gegaan.

14. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

Dec 17, 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    Bij mij misschien een halve cup gegroeid tot nu toe. Verwacht er dus ook niet veel meer van... :( Had het wel leuk gevonden een keertje grote borsten (had nmnlk klein a-tje, nu misschien ruime a).
    Wel tepels donkerder en groter, ook de aderen zie je goed. Maar groeien, ho maar, haha

15. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Rond de 20 weken waren ze plots een maat groter maar nu zijn ze weer zoals ervoor, maar dat heeft niks met je melk te maken, ik verlies dagelijks melk.

16. Angelie

Angelie Bekend lid

Oct 21, 2008
    607
    0
    0
    Bij mij waren ze rond de 10 weken zo gegroeid dat mijn BH's niet meer pasten. Nu zijn ze werkelijk kolossaal, ik denk minimaal 2 cups, misschien wel 3. Maar dat merk ik niet zo met mijn meegroeibh's...

Mijn tepels zijn ook mega en heel donker van kleur.

Van mij mag het groeien nu wel stoppen hoor, maar mijn mannetje vind het allemaal wel best... :(

17. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

bij mij groeit alleen mn kont en mn buik verder letterlijk niks.

18. hihi

hihi Actief lid

Oct 23, 2008
    348
    1
    0
    Juf
    Friesland
    Ik ben dus niet de enige bij wie de borsten niet groeien.
    Kreeg wel last van de beugel van mijn bh en heb daarom eerst een paar sportbeha's gekocht. Die beginnen nu ook een beetje te knellen :( , dus binnenkort maar meegroeibeha's kopen.
    Maar volgens mij heb ik geen grotere cups, ook geen donkere (wel droge) tepels, maar wel blauwe aders. Ach, het is bij iedereen anders lees ik wel :)

Share This Page