Hoi allemaal, Wij hebben vandaag de 1e echo gehad en dat liep anders dan gehoopt. Het blijkt dat mijn vruchtzak verder is dan het vruchtje volgens de meting van de vruchtzak is de zwangerschapsduur 7,5 week en volgens de meting van het vruchtje 6.5. Het positieve was wel dat er een kloppend hartje zichtbaar was. Vind het allemaal zo vreemd en de vk en gyn hadde hier ook geen verklaring voor:S Over 2 weken krijgen wij nogmaals eene echo, dit word een lange 2 weken. Liefs shenna
Ach meid wat vervelend! Dat is dan inderdaad een ander bezoekje dan je vast gehoopt had! Wel positief dat er hartactiviteit was lijkt me, maar wel vreemd dat de verloskundige en gynacoloog hier ook geen verklaring voor hebben! Sterkte hoor!
Och jakkes, je hoopt dat je bij de 1e echo gerustgesteld wordt en nu is er alleen maar meer onduidelijkheid. Sterkte en hopelijk blijkt het bij de volgende echo allemaal goed. En wat Anna6 zegt, het lijkt me ook erg positief dat het hartje klopt.
Wat raar, heb ik nog niet eerder over gehoord. Net zoals de andere meiden, het hartje klopt, dat is al heel positief.