hallo meiden ik weet dat er een topic is van wat je bent bijgekomen enz.... maar ik wilde graag van jullie weten hoeveel jullie bijgekomen zijn/waren rond de 20weken. liefs kikkert
Nog niks...ben in het begin 4 kg afgevallen en zit nu op 0....Ben wel 10 kg te zwaar dus ik kan t hebben
Ik zit nu op + 4.8 kg, waarvan bijna alle kilo's van de afgelopen drie weken zijn . Ik begon met 63 kg bij 1.70.
Met 20 weken was ik bijna 4 kg aangekomen en dat wel in de laatste 2/3 weken, daarvoor heel weinig aangekomen hoor. Nu gaat het wel wat harder, volgens verloskundige overigens normaal rond deze periode. Iedere zwangerschap is anders, dus laat je niet teveel gek maken door 'te veel' of 'te weinig' aan te komen. Als je je maar goed voelt!
ik heb trouwens zelf nu 4kg bijgekomen, vind het opzicht redenlijk maar ik let er wel op aangezien ik bij mijn zoon meer dan 25 was bijgekomen en tsja dit moet je ook helaas allemaal mee slepen
4 kilo in 21 weken aangekomen, maar daar gaat eigenlijk nog 2 kilo vanaf dit was ik aan het begin voordat ik naar de verloskundige ging kwijt. Maar als ik het kaartje aanhoud van de verloskundige was het bij 21 weken 4 kilo. Nu 25 weken is het totaal 5 kilo.
1 kilo afgevallen. Ik ben begonnen bij 90 kilo en 1.78 cm. De afgelopen week ben ik bijna 2 kilo aangekomen, waarschijnlijk omdat ik nu niet meer misselijk ben en weer gewoon eet.
Ik zit deze week nog steeds op -10kg door de misselijkheid. Er was 12kg af maar ondertussen is er wel al 2kg weer bij. Ik heb ook voldoende overschot dus het is nog niet schadelijk voor de baby x
Het ligt ook aan hoeveel vruchtwater je hebt. In totaal 25 kilo aangekomen bij Isabella. Van 58 kilo naar 82 kilo. Maar dat kan er snel weer af zijn. Ik was namelijk net voor de bevalling 82 kilo en na de bevalling alweer 67. Dus 15 kilo eruit geplast, vruchtwater en baby,
Ik ben tot nu toe nog helemaal niks aangekomen! Was in het begin veel afgevallen, maar kan het wel hebben aangezien ik wat aan de zwaardere kant was/ben.
tja, ik ben ook geen seconde misselijk geweest... dus vnaf 4 weken dat ik wist zwanger te zijn ben ik gewoon goed gaan eten... ik was daarvoor eigenlijk aan het afvallen, ben van 97kg. afgevallen naar 83 en daar werd ik dus zwanger... dus die kilo's heb ik er nu alweer bij... maar ik denk maar zo, als ik op 97kg. zwanger was geraakt was ik nog verder van huis geweest!