Op de echo die we vandaag hebben gehad, had de baby hele dikke wangen. Is dat ook nog zo als de baby er uit is? Heeft iemand hier ervaring mee? Het hoofdje lag nl. iets voor op schema, en zn lichaam iets achter en de lengte was precies op schema. Maak me toch een beetje zorgen, zometeen heeft de beeb een enorm dik hoofd moet het er tenslotte ook uit persen weetje wel auauauauauw
Ik dacht dat onze zoon een hele grote neus had zo leek dat niets was waar en hij heeft een lekker wipneusje haha Onze dochter had ook bolle wangen op de echo toch maar een klein koppie hoor
Vorige week ook een groeiecho gehad en die van ons ligt 3 weken voor op de groei (heb zwangerschapsdiabetes....) en op de 3d echo waren ook behoorlijke wangen te zien, kindje werd nu op zo'n 2400gr geschat en als hij in deze lijn door zal gaan komt hij ongeveer uit bij 4600gr.......... Ik denk maar zo er is er nog nooit 1 blijven zitten.......... Ik zou me er als ik jou was niet al te druk over maken!
Die van ons had ook dikke wangen, ze zijn zelfs opgemeten door de gyneacoloog omdat hij onderzoek deed naar het hebben van zwangerschapssuiker en het krijgen van kinderen met bolle wangen. Was natuurlijk behoorlijk pissed toen hij de wangen van mijn dochter behoorlijk dik vond. En dit is het resultaat, op de foto 2 uurtjes oud
Het hoofdje van de baby is in het begin van de zwangerschap altijd wat groter... daarna groeit het in verhouding minder dan de rest en trekt het bij....
Moest wel lachen om dit topic...bolle wangen hebben niets te maken met een moeilijke bevalling, denk ik namelijk. Maar mijn meisje had op de echo ook echt bolle wangen en werd geboren met een flinke 'toet'. Ze was echt een vol meisje en toen ze een paar maanden was, had ze nog dikkere wangen, ze zag er enorm grappig en schattig uit. Nu is dat allang weg en is ze een mooi slank meisje. Maak je dus geen zorgen over bolle wangen hoor, geniet er lekker van. Als je kindje wat voller ter wereld komt, heeft het ook nog een lekkere 'reserve'', toch? Grtz Pinda
Hihi hier bij de eerste ook enorm bolle wangen. Maar toen ze geboren was is mij daar niets van opgevallen.
Niet jezelf gek gaan maken ermee hoor, ik heb continu tijdens de zwangerschap mezelf gek gemaakt, sowieso was ik al 18 weken toen ik erachter kwam en zwangerschapsuiker plus zeiden ze elke keer wordt een groot kind, uiteindelijk ingeleid bij 41 weken en woog hij 3920, voor ze hem wogen zei ze zeker over de 9 pond(denk dat ze dat schatte om die dikke wangen haha) zonder knip of scheur , ze zeiden elke keer er is nog nooit 1 blijven zitten haha
Het enige waar ik me wel aan erger(der) is dat mensen constant menen te moeten zeggen dat het hollands welvaren is en dat ze dit dus alleen baseren op de wangen.