Goedenavond , Dit is mijn 7de zwangerschap. Naast mijn 3 kindjes heb ik ook een MA gehad en 2x een MK. Ik heb een paar dagen voor mijn NOD licht bruin verlies gehad. Dit is nu alweer een aantal dagen over. Ben nu bijna 5 weken zwanger. Tijdens de dagen met het bruinverlies had ik ook een drukkend gevoel in mijn buik/baarmoeder.. Eigenlijk tegelijk met het stoppen vh bruinverlies was dat drukkende gevoel ook weg... Heeft dat met elkaar te maken of is het toeval? Mijn testen ( 4x getest om de 1,5 dag) worden duidelijk donkerder. Groetjes Jellie
Hoi Jellie, het drukkende gevoel in je buik icm het bloedverlies kan ik niet echt verklaren; misschien toch wat last gehad van de innesteling? Het blijft spannend, want ook aan dit soort klachten kun je niet aflezen of het allemaal goed zal gaan of niet. Ik denk dat het toeval is geweest. Groeten Brigitte
Dat kan nog wel met een week of 4-5? Heb nu een rustig gevoel in de buik en al een dag of 4-5 geen bruinige afscheiding.. Ik weet het... Afwachten