Hallo, Ik ben een paar weken geleden bevallen en heb best een pittige zwangerschap gehad. Ik kon de laatste 2 maanden praktisch niet meer lopen en slapen en had veel pijn. rechtop staan, bukken ed. werd steeds moeilijker en heb slaapmedicatie ic met pijnstilling gehad. Nu zei de gyn. dat de volgende zwangerschap nog zwaarder zal worden in verband met mijn leeftijd 39 jaar en omdat het het vierde kindje zal worden. Wij wilden wel graag nog een vierde, maar hierdoor zitten we zwaar in twijfel of we dit nogmaals aan kunnen en willen gaan. Hoe groot is de kans dat het weer zo zwaar zal worden, ik was de vorige keer bijna niet in staat om voor ons gezin te zorgen en heeft mijn man veel vrij moeten vragen en in de avonduren kwam het huishouden op zijn schouders neer. Groeten Masami
Hoi, De kans is wel aanzienlijk groot dat het nog zwaarder zal zijn voor je lichaam. Echter weet je dat nooit zeker natuurlijk, maar denk wel dat de gyn gelijk heeft. Lastige keuze als je zo'n zware zwangerschap achter de rug hebt! Succes! groeten Evelien
Dank je voor je antwoord, vind het erg jammer, maar om nog minimaal 2 maand of zelfs langer bijna niks kunnen en mogen doen is niet echt haalbaar met 3 kinderen.