misselijk misselijk, redelijk en weer misselijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door miranda22, 1 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda22

    miranda22 Bekend lid

    5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    Hallo allemaal hier.

    Ik dacht dat bij de meeste vrouwen na week 12 ongeveer de misselijkheid wel over zou zijn.
    Nou bij mij is het helemaal een drama zins 3 weken ben ik iedere dag aan het spugen, en echt iedere dag geen dag rust.
    S, avonds ging het dan wel weer en kon ik wat binnen houden maar smorgens was de misselijkheid gewoon weer terug.
    Bij de verloskundige geweest en zetpillen gehad (emesafene) eerste dag hielp het perfect, niet misselijk niets :)
    Maar nu vanmorgen bij het opstaan kon ik me meteen weer boven de wc hangen want het was gewoon weer terug.

    Ben echt super blij dat ik zwanger ben maar dit hoeft van mij nou ook weer niet :cry:
    Sorry hoor moest ik eve kwijt

    p.s o,ja vorige week uitslag van de combinatie test en die was helemaal goed, dus ik kon gaan genieten 8)
     
  2. Twins

    Twins Actief lid

    18 mrt 2007
    472
    0
    0
    Belgiƫ
    Denk dat het nog even afwachten wordt... het lijkt bij iedereen wel op een ander moment te stoppen of toch te minderen...
    ik was sinds mijn 6 weken elke dag 'kotsmisselijk' en ben nu sinds dinsdag 'super', maar hoop nog elke morgen dat het niet terug komt. Maar na 5 dagen begin ik het stilletjes te geloven.

    Vooral in de gaten houden dat je genoeg vocht binnenkrijgt en als het naar jouw gevoel te lang blijft duren of dat je je echt slecht voelt, gewoon weer langs bij de dokter!

    Succes!
     
  3. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik moet nog steeds regelmatig overgeven... Het went wel hoor moet ik zeggen.
    Ben ook nog wel misselijk, maar ook dat went. Regelmatig eten, echt elke 2 uur. Als ik dat niet kan ik gegarandeerd boven de plee gaan hangen ;)
     

Deel Deze Pagina