Hallo, Ik had een vraagje. Ik ben een echte buikslaper en ben nu bijna 18 weken zwanger. Als ik ga slapen s'avonds ga ik altijd op mijn zij liggen omdat ik het een beetje eng idee vind om op mijn buik te liggen. (lig je boven op je kind) Maar in de loop van de nacht draai ik toch naar mijn buik en soms schik ik me dan echt rot. Kan het kwaad dat ik op mijn buik slaap? Heb al geprobeerd op mijn zij / half op mijn buik te gaan liggen met een kussen onder mijn been, zodat er toch wat ruimte blijft, maar dan kan ik niet slapen. Al vast bedankt voor het antwoord. Groetjes, Claudia
Hi sureyya, Zolang het nog prettig ligt voor jou kan het helemaal geen kwaad.Je kindje zit goed verpakt en heeft daar geen last van. Als het voor jou niet lekker ligt draai je vanzelf om, dus geen zorgen slapen is ook erg belangrijk! Imke
O gelukkig dan hoef ik me daar niet meer druk over te maken, tot dat het echt niet meer gaat natuurlijk. Heb er bij mijn eerste zwangerschap echt op gelet en lag dus meer wakker dan dat ik sliep. Bedankt voor het antwoord. Groetjes, Claudia