1e echo

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door divaaa88, 21 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. divaaa88

divaaa88 Lid

16 jun 2015
    86
    0
    6
    hoi dames, vandaag de eerste echo gehad zou eigelijk 30 nov moeten maar omdat ik veel kramp heb en soms wat bloedverlies heb ik toch maar met de vk gebeld ze wouden even kijken voor de zekerheid , ben ipv 5 weken 4.5 week zwanger vind het allemaal zo spannend moet volgende week weer terug voor een echo

Bijgevoegde bestanden:

2. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Ik hoop dat de krampen en het bloedverlies minder wordt. Gefeliciteerd! Hopelijk volgende week weer een mooie echo!

3. Framboosjes

3 okt 2016
    97
    18
    8
    Zuid-Holland
    Divaaa88 gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben nu ook ongeveer vijf of zes weken zwanger! wOEHOEJ. Wat was er te zien op de echo?! Zie je bij 4,5 week al een hartje kloppen?..

4. divaaa88

divaaa88 Lid

16 jun 2015
    86
    0
    6
    jij ook.gefeliciteerd framboosjes , nee bij 4,5 week is er zeker nog geen hartje te zien helaas , het eenigste wat ze kunne zien is het vruchtzakje en ook die zie je bijna niet het is allemaal nog zo pril moet 30 nov weer voor een echo dan is er hopelijk meer op te zien wel spannend allemaal 😃

5. Budgie

Budgie Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.721
    8
    38
    Op deze termijn kunnen ze ook heel snel er naast zitten met meten omdat alles nog zo klein is! Zou zo maar kunnen dat je weer paar dagen naar voren gezet wordt.

Nog 5 nachtjes en je kunt weer naar beebje kijken! Gefeliciteerd met de zwangerschap en probeer te genieten :)

Deel Deze Pagina