Ik kan hier ein-de-lijk ook een post plaatsen!! Na 2,5 jaar zijn we zwanger van een cryo-terugplaatsing. Sinds vrijdag al positieve testen en vandaag na een bloedtest de verlossende officiële uitslag vanuit het ziekenhuis! Geweldig, ik ben zooo blij!
Bedankt lieve dames! Jij ook gefeliciteerd Desiree! Ike, op 10 dagen na de tp (gisteren) mochten we een bloedtest doen in het ziekenhuis. Dat was 16dpo. Vanaf 13dpo testte ik positief.
Super!! Gefeliciteerd! Ik heb vandaag voor het eerst in 3,5jr een positieve test.. Nu 11 dagen na tp van 2 embryo's.
Gefeliciteerd Moess! Ruubs ik zit op het wachtbankje, nu dag 5 na tp vers embryo. Op 2 december bloedtest.
Nou, ik ben gewoon blij met 1 kindje. Als het er 2 zijn, zijn ze meer dan welkom! Het maakt ons niet uit
Ruubs begrijp ik goed dat jij 7dgn na tp al getest hebt? Ruubs en Moess wanneer hebben jullie de echo?
Ja dat klopt! Was geen knaltest maar wel duidelijk dat hij positief was. Sindsdien liep hij iedere dag duidelijk op. Het was wel een expanding blastocyste van 6 dagen. Wanneer ben je van plan om te testen? 14 december hebben we de eerste echo!
gefeliciteerd meiden! wat een bijzonder moment als je al zo'n tijd bezig bent! nu veel afleiding zoeken de komende weken! zodat het snel echo tijd is!!
Bedankt lieve dames! Lin, jij weet hoe het voelt zie ik! Ook lang bezig geweest.. maaaaar nu heb je bijna jullie kleine in je armen! Geweldig. Fijne laatste weken toegewenst!
Ik weet nog niet wanneer ik ga testen Ruubs. Vorige keer had ik een positieve test 2wkn na de punctie, 11dgn na de tp. Voor nu houd ik in ieder geval aan dat ik niet eerder ga testen, maar als ik echt testdrang krijg dan doe ik het gewoon. Maar waarschijnlijk dus niet eerder dan maandag. Ik wil geen onterecht negatieve test. Als hij negatief is omdat ik niet zwanger ben dan is dat zo, maar niet omdat ik te eigenwijs was en te vroeg testte.