Zwanger!!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Eedihcro, 25 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Na 18 maanden, 2 keer een positieve test en voor 5 weken toch mis en 1 ma met 9 weken lijkt het erop dat ik toch weer zwanger ben :$. Ik had totaal geen vertrouwen meer in mijn lijf, omdat sinds de curretage mijn eisprong niet meer duidelijk was (geen slijm meer) en mijn menstruaties nihil te noemen waren, maar wel gepaard gingen met vreselijke pijnen, waardoor ik niet meer kan functioneren.

Deze maand allebei ziek geweest en dus eigenlijk maar 1 keer in de juiste periode geklust en nu echt een positieve test. En dan begint het gespannen wachten. De keren dat het voor 5 weken mis ging had ik ook maar hele lichte testen, maar nu was hij voor NOD al zeer duidelijk. Ik heb dus hoop dat het in elk geval niet te snel mis zal gaan. Maar het liefst zou ik met 6 weken een echo hebben om te zien of er echt wel wat gebeurt. Na alles is mijn vertrouwen toch echt wel een beetje beschadigd. Door medische indicatie moet ik naar het ziekenhuis voor de controles, zouden ze daar al zo een vroege echo doen?

Ik ben al goed misselijk, dat had ik de vorige keer niet. Hopelijk blijft het binnen de perken, maar als die misselijkheid betekent dat alles goed gaat, dan wil ik nog wel even misselijk zijn. Als het dan maar geen 8 maanden duurt :)

Duimen jullie mee dat het deze keer goed blijft plakken en lekker verder groeit?

2. Budgie

Budgie Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.721
    8
    38
    Ik duim voor een plakkertje meid 😘.

Ik heb juist dat ik andere keren misselijk werd met 5 weken en voel nu nog niets.. Ach heb er nu al meer vertrouwen in 😊. 28 dec. 1e echo ben benieuwd!

(Heb zo laat, want wil mijn eigen vk.. Anders kreeg ik echo rond 7 weken)

Deel Deze Pagina