Morgen een combi test

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Wilma, Feb 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Begin al redelijk zenuwachtig te worden ondanks dat ik er ook een beetje naar uit kijk want ik krijg natuurlijk ook n echo en dus mn kindje weer te zien.
    Ook hoop ik dat onze dame of heer even met de beentjes wijd gaat zodat we even kunnen spieken wat het mogelijk wordt. Maarja of ze daar de tijd voor nemen bij deze echo weet ik niet... Hopelijk slaat deze echo machine niet op tilt zoals de vorige keer en krijg ik nu n fatsoenlijke foto :)
    Iets waar ik totaal NIET naar uit kijk is bloed prikken. Word al draaierig als ik er aan denk. Spuitjes krijgen dan is er niks aan de hand bij mij (al ben ik daar ook al eens kots misselijk van geweest met een tetanus prik)...maar als ze er wat uit moeten halen dan ga ik 9 vd 10 x van mn stokkie. Wat ik dus al 1 x echt helemaal gedaan heb... Alles werd zwart en ik was echt even weg.. Was best ff eng eigenlijk. Werd wakker op de grond met n stel bezorgde mensen om me heen inclusief de vk en mn moeder. Ben op n bed gehesen en heb onder dwang wat moeten drinken en eten. En toen ging het wel weer.
    Misschien ben ik daar dus nog t zenuwachtigst over...
    Maarja wat moet dat moet. Dus we zullen maar even flink zijn morgen. En als alles gedaan is hoop ik op n kleine kans op afwijkingen natuurlijk.
    Dan kan ik eindelijk ECHT vollop genieten :)

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hey meid

sterkte morgen en natuurlijk even lekker genieten van je frummeltje hopen dat alles goed gaat

en tja wat het geslacht betreft is wel heeel erg vroeg in princiepe is het geslacht nu hetzelfde bij beide sexe dus denk niet dat dat mogelijk is

groetjes nathalie ;)

3. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Dankjewel voor het succes wensen!
    Tja ik weet eigenlijk nog niet of t wel zichtbaar is.
    Ik hoop stiekem van wel :p

4. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Wilma,ik wil je ook veel succes wensen en ik hoop op een goede uitslag!

Liefs dais..

5. Bri

Bri Niet meer actief

Succes Wilma! Ik duim mee voor een goede uitslag en hoop ook dat het prikken je mee zal vallen.

6. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Zo daar ben ik weer.
    Bedankt voor het succes wensen enzo meiden!
    En het was geweldig die echo. Heb ongeveer 15 minuten naar mn baby kunnen staren :D
    Het was n uitwendige dus mn zoontjes hebben ook mee gekeken.
    En alles was goed zover zij kon zien. De nekplooi was 1,3 dus dat klinkt ook al goed. Nu nog de hele uitslag afwachten. Maar ik zie t ietsie rooskleuriger in nu.
    Volgende week hoop ik schriftelijk geinformeert te worden. Als t niet goed is dan krijg ik telefoon. En dan kan ik meteen een afspraak voor de punctie maken.
    Het bloedprikken viel ook 10 x mee. Deze dame had mijn ader (waar anderen eeuwen naar zoeken en soms mis prikken) zo gevonden en t was hops hops klaar! Was zo snel dat ik niet eens de tijd had om misselijk te worden. Dat bloedprikken is ook echt lopende band werk daar zeg.
    Maar goed ik ben blij en moe en heb een hele rits familie en vrienden te emailen met mijn nieuws en de foto die deze keer wel gelukt is :)

oh vergeet er bijna bij te vertellen dat ik 5 dagen terug gezet ben. Nu is de uitgerekende datum weer 8-9-08.

7. Bri

Bri Niet meer actief

Fijn zo, Wilma! 1,3 klinkt inderdaad heel goed. En leuk dat je je zoontjes had meegenomen, vonden ze het bijzonder om hun brusje te zien?

8. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ze vonden het wel geinig om nu al hun brusje te kunnen zien. De oudste grapte dat hij/zij nog niet geboren is en nu al op tv is! :)
    Maar het is nog erg ver van hun bed. Enige baby die ze van dicht bij gezien hebben was af en toe in een karretje in de winkel. Tenminste bewust dan.
    Dus weten ze nog niet helemaal wat hun te wachten staat. Als we het er nu over hebben dan gaan ze spelen met de baby en hem/haar vanalles leren. Dat dat de eerste maanden nog helemaal niet aan de orde is dat snappen ze nog niet echt :)

9. Alita

Alita Niet meer actief

Dus jij kreeg een echofoto mee van de nekplooimeting? Ik moet volgende week en vroeg mij dit al af en ik zie een foto in je album staan.

groetjes cindy

Share This Page