1e echte afspraak bij Gyn...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door bianc, 16 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Absoluut! ;)
     
  2. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Stienke, wat een leuke site zeg, super...!
    Leuk je katten, zwart wit & wit zwart hihi :p
    Wij hebben er een kleintje bij van nu inmiddels 13 weekjes, zal ff foto plaatsen...;)

    Anouk moet je zeker doen, wij zitten wel in de zelfde situatie he... lopen ook wel redelijk gelijk op, ben heel benieuwd wat het ZH voor ons kan betekenen...!

    Liefs van Bianc
     
  3. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vraagje...als je op cyclus dag 8 naar de gyn. gaat....kunnen ze dan al eitjes zien...of loop ik nu te hard van stapel...;)
     
  4. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Wat bedoel je precies? Je kan altijd je eitjes zien op een vaginale echo, en wanneer ze gaan 'groeien', vlak voor de eisprong kan je zien dat ze groter worden. Maar je eitjes kan je altijd zien, volgens mij. Ik heb ze ook al gezien, vlak na mk 2. Heel bijzonder :).

    Ben ook heel benieuwd wat ze bij julle gaan doen in het ziekenhuis! Morgen zal ik je vertellen hoe het bij ons is gegaan. Wie weet, heb je er wat aan!

    Lieieiefs!
    Anouk.
     
  5. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Oeps, foutje. Tekst weggehaald.
     
  6. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey Anouk...ohh ik wist niet dat de eitjes altijd zo goed te zien zijn... :oops:
    Wat ik ermee bedoelde is kunnen ze zien of je genoeg eitjes hebt, of ze goed gegroeid zijn ivm de cyclus dag, als daar een "groeischema" voor is haha...
    Succes he morgen en idd wie weet heb ik er wat aan, denk dat wij het beetje met het zelfde te maken gaan krijgen aan de hand van onze situatie....
    Kuss
     
  7. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Hihi, dat zou ik niet weten, maar daar heb ik toen ook niet naar gevraagd (ik wist toen ook niet dat ik nog minimaal een jaar voor de kiezen had, haha). Maar het zou me eerlijk gezegd niet verbazen. Het was erg duidelijk zichtbaar!

    Kusss!
     
  8. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    hee meissie,

    Ik heb mijn verhaal over mijn gyn-bezoek ik mijn eigen topic onder 'vruchtbaarheidsbehandelingen' neergezet, mocht je geinteresseerd zijn.

    Liefs!
    Anouk.
     
  9. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Bianc, sorry late reactie maar wat een lief beestje! We hadden het druk in het nieuwe huis vandaar dat ik nu pas reageer! Alles goed verder?
     
  10. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey stienke..ohhhh een nieuw huis, druk druk druk dus...;)
    Ja tis echt een schatje, maar wel een donder hor haha...!
    Hier alles goed, klein beetje zenuwachtig voor woensdag..... maar ff afwachten he!
     
  11. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Meid, heel veel succes alvast morgen! (Ik weet niet of ik morgen op tijd achter de computer kan zitten om je succes te wensen, dus bij deze toch alvast mijn gelukswensen).

    Ik duim dat je duidelijkheid krijgt over wat er speelt. Laat je het weten?

    xxx Liefs xxx
     
  12. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dank je wel meissie, ik laat het snel weten ok..! ben ook wel errug benieuwd nu.....
    Kuss
     
  13. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey....
    Net terug uit ZH, eerst onderzoek gedaan ivm die buikpijn, een mooie baarmoeder gezien, 2 schone eileiders met groeiende eitjes, heel duidelijk te zien in linker eierstokje, een mooi gespreid bedje van cervixslijm haha, alles was eigenlijk helemaal goed, een mooier plaatje konden we niet krijgen...Ik ben helemaal opgelucht dat er niets raars zit...,maar ja waar komt dan die buikpijn vandaan....
    Maar weer terug naar de HA en om een darmonderzoek vragen... :(

    Deel 2 van de afspraak was eigenlijk zo voorbij, je moet een jaar bezig zijn voordat ze gaan helpen, over 4 mnd mogen we eventueel terug komen maar volgens de Gyn niet echt nodig, "we kunnen het zelf" en alles ziet er netjes uit....
    Dus ja..ben eigenlijk wel opgelucht en we gaan er gewoon tegenaan... ;) , weet dat mijn eitjes aan 't groeien zijn en ga er werk van maken hihi :p

    Zo een lang verhaal eigenlijk om niets haha..
    Kusss
     
  14. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    bianc erg fijn dat het allemaal mee viel en dat jullie er weer voor kunnen gaan veel succes en hoop dat het snel raak mag zijn!
     
  15. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Ow meid, wat ben ik blij voor jullie! :D Heerlijk dat je zulk goed nieuws hebt gekregen! Kunnen jullie lekker ontspannen weer aan de slag en komt er vast heel gauw een prachtige beeb aan meid.

    Wat ontzettend super voor jullie!

    Dikke blije knuffel,
    Anouk.
     
  16. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    bianc, ik begrijp het even niet.
    jullie zijn toch al veel langer bezig dan 1 jaar.
    daar hoor je je miskramen toch niet bij mee te tellen of wel?
    zou ik nl wel heel raar vinden. ;)

    wel fijn dat er geen rare dingen te vinden waren op de echo.
    maar wel jammer dat je nu nog niet weet waar je buikpijn vandaan komt....

    en nu maar even snel zwanger worden hoor! ;)

    groetjes,
    runner.
     
  17. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Ik had ook telkens zo'n buikpijn, bleek een spastische darm te zijn, ik kreeg daar Movicolon voor, dat was een soort poeder op te lossen in water, en ik was nog dezelfde dag van mijn buikpijn af, kan het zijn dat jij daar ook last van hebt? FIjn dat alles bij jou er goed uit zag!
     
  18. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey meiden, wat een lieve reacties allemaal!

    @Lot23, gelukkig viel het idd mee, je haalt je toch rare dingen in je hoofd..nu alleen ff opzoek naar de oorzaak van de buikpijn..

    @Anouk, gaan idd heerlijk ontspannen aan de klus nu hihi, hebben mooie eitjes gezien dusss...wordt een gezellig weekend haha...;)
    Met jou gaat het ook helemaal goed komen, we hebben al eens gestaan met de mededeling " ik ben zwanger", dat gaat ons weer lukken...!

    @runner, helaas werkt het niet zo, ze tellen vanaf de miskraam, als we over 4 maandjes niet zwanger zijn mogen we daarvoor terug komen... raar he...
    was idd heel blij dat er geen rare dingen te zien waren!
    Volgende week weer naar de HA voor die buikpijn, darmonderzoek dan vrees ik....:(

    @stienke, ik ben idd al vaker bij de HA geweest voor mijn darmen, een laxeer- prutje meegekregen maar geen verbetering ivm buikpijn....Wel een goeie tip van dat Movicolon, ga het eens navragen...!

    Nu heb ik wel een heel boekwerk meegekregen over endometriose ivm het darmkanaal, maar dat is ook weer niet echt van toepassing op mij als ik het zo lees.... gewoon maar weer langs de HA....!

    Liefs van bianc!
     
  19. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    hé meid,
    hoe is het nou met jou?
    ben je al bij de HA geweest?

    liefs,
    runner.
     
  20. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey runner, zie je bericht nu pas, sorry...! :oops:
    Yep bij de huisarts geweest, darmonderzoek gehad in ZH :( maar er komt niets uit..... zit helemaal gezond inelkaar hihi.. ;)
    De huisarts gooit het nu op stress...zou goed kunnen maar kom je nooit achter.... Maar laat het voorlopig f zo, ze hebben nu alle in en uitgangen onderzocht en vind het ff prima zo....
    Moet wel zeggen, het lijkt iets minder geworden te zijn de buikpijn, maar komt denk ik ook doordat ik weet dat er niets "geks" zit of wat dan ook....
    de krampjes die ik nu voel zijn van de aankomende ongi denk ik.... :(
    Maar ja....we gaan vrolijk verder....;)
    Tnx voor je berichtje!
    Kus van Bianca
     

Deel Deze Pagina