Onze dochter word binnenkort 4, groot feest want zoals ze zelf zegt ; als ik 4 ben, dan ben ik groot Ze is helemaal gek van Frozen en we hebben dus een frozen-party maar nu zitten we te denken wat we haar cadeau geven, ze wil iets van frozen ( goh .. ) Maar wat is nou echt leuk ? ze heeft al een step, cd speler en dekbedovertrek van frozen en dan klein spul, puzzels, verkleedspul etc. Dus ik zoek eigenlijk een wat groter cadeau, ik zat te denken aan dat poppenhuis maar ze heeft hier ook al een kidkraft huis staan waar weinig mee gespeeld word Wat zijn de aanraders ?? kan bijna niet anders of er zijn hier meer meisjes helemaal gek van Frozen
Een mooie elsa carnavals jurk Een frozen vriendenboekje En als je een groter cadeau geeft zou ik niets meer van frozen doen. Deze hypes gaan en komen. Nu is het frozen over 6mnd weer wat anders..
je hebt ook leuke spellen van frozen. en tassen die je zelf in kan kleuren. er is zoveel! hier is alles favoriet van frozen zelfs de dingen waar ze eigenlijk al te oud voor is. denk niet dat het snel weer over gaat want er komt ook een deel 2
Ik ben zelf vlij dat wij alleen klein Frozen spul hebben want dochter zei zelf al "met Frozen ben ik een beetje klaar" net als roze, blauw is nu de kleur. Qua groot; Frozen LEGO.
Of frozen.... hier kleed jurk rok broek panty schoenen. Kroon puzzel Barbie. ... pfff. Sokken ondergoed. Geen jas vind ik niet mooi. Laat haar snuffelen op Bart Smit of bol.com zo kom je er achter wat ze leuk vind. Zo doe ik dát.
Ik zou zeggen Frozen Lego, daar spelen ze ook nog wel mee als de hype een beetje over is. Of klei. Of een barbie idd, hier is de grootste Frozen gekte wel over maar de Elsa barbie blijft populair.