1e eisprong na bevalling enorm pijnlijk?

Discussion in 'Na de bevalling' started by buikje2, Mar 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. buikje2

buikje2 Actief lid

May 30, 2014
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 buikje2, Mar 24, 2015
    Last edited: Mar 24, 2015
    Ik zit nu rond mn 1e eisprong na 1e menstruatie. Heb er nog een ovulatietest tegenaan gegooid en het is echt zo.

Heb extreem veel pijn in mn rechterzij. Lopen is ook erg vervelend. Heb dit nooit eerder gehad.
    Wie herkent dit?

2. buikje2

buikje2 Actief lid

May 30, 2014
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal niemand?

3. 2jees

2jees Niet meer actief

Ja dat kan hoor! Ik heb dat ook. Bij veel vrouwen schijnt er iets te veranderen na de zwangerschap. Voorheen had ik tijdens mn ei hele zere borsten en nu helemaal niet meer maar wel veel buikpijn.

4. 2jees

2jees Niet meer actief

Zit het trouwens echt in je zij? Ik heb het in de onderbuik, 1 van beide kanten. In de zij klinkt meer als blaasontsteking. Hou het wel even in de gaten dan!

5. buikje2

buikje2 Actief lid

May 30, 2014
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zit wel in mn zij. Nog nooit een blaasontsteking gehad. Geen idee hoe dat voelt. Plassen gaat net zoals anders. Het is vandaag een heel stuk minder. Dus misschien toch door mn ei.

Bleef die verandering bij jou?

6. 2jees

2jees Niet meer actief

Ja helaas wel.

7. Coekie

Coekie Actief lid

Dec 8, 2014
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, hier ook! Ik voelde m'n eisprong altijd al wel duidelijk, en met wat klachten, maar sinds de bevalling is het erger geworden.
    Idd ook pijn in mijn zij, zo erg dat ik het bij elke stap die ik zet door voel dreunen.
    Menstruatiepijn is sindsdien ook veel heftiger.

8. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

Feb 13, 2011
    1,821
    72
    48
    Groningen
    Ja, herkenbaar. Was erg pijnlijk. Ook verloor ik veel meer bloed dan voorheen tijdens mijn menstruatie.

Toen ik voor iets anders bij mijn huisarts was heb ik dit nagevraagd en hij gaf aan dat dit heel normaal is, je menstruatie en eisprong moeten weer op gang komen en je baarmoeder is nog herstellende en dus gevoeliger.

Bij mij was het tijdelijk, ik denk de eerste 3x na de bevalling, daarna werd het weer 'gewoon'. En toen ik na een maand of 6 weer aan de pil ging werd ook het bloedverlies minder.

9. februari2012

februari2012 Bekend lid

Oct 31, 2012
    689
    394
    63
    Ja, dat kan heel goed. Bij mij was dat ook zo. Voordat ik zwanger werd van mijn eerste, voelde ik mijn eisprong nooit. Na de bevalling van de eerste heb ik een zeer pijnlijke eisprong gekregen. Soms loop ik haast krom van de pijn. 't Is niet minder geworden na een aantal maanden, het is zo gebleven. Nu, na een aantal jaar, ben ik zwanger van de tweede. Ben benieuwd hoe mijn eisprong straks aanvoelt, na de bevalling!

10. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Nope, ik had na de bevalling van de eerste wel een aantal maanden extreem last van pms, een week lang elke keer. Dat is gelukkig weer normaal geworden. Na de tweede niets anders gemerkt.

Share This Page