Mijn vriend en ik zijn deze maand met wat vruchtbaarheidsonderzoeken bezig. Een onderdeel daarvan was dat ik moest tempen. Nu heb ik dat al eens een tijd gedaan, maar dat was geen succes. In de maand dat ik zwanger werd (helaas MA) zei FF zelfs dat ik geen eisprong heb gehad... Nu ben ik afgelopen maandag (CD 15) voor een follikelmeting geweest. Er zat toen een follikel van bijna 2x2 cm. De gynaecologe dacht dat dinsdag de eisprong zou zijn. Zelf denk ik dat het woensdag was, omdat daarna in eens de steken en het gevoel dat er iets op knappen stond weg waren. Wel in eens zere borsten en een "beurs" gevoel in de buik. Dat herken ik wel van andere maanden, en ik ga er dan van uit dat de eisprong geweest is. Nu had ik vandaag pas een tempstijging. Mijn vraag: 1.Willen jullie eens kijken naar mijn kaartje? (klik op mijn banner) 2.Kan het zijn dat de temp 2 dagen na eisprong pas stijgt?
Hoi Liesben, In principe heb je wel gewoon een dipje gehad (voor de eisprong) en je temperatuur kan inderdaad geleidelijk stijgen. Hij hoeft niet perse ineens met 0.3 te stijgen. Ik heb daar ook wel vaker last van.. Ik persoonlijk denk ook dat je je eisprong op woensdag gehad hebt..Bovendien loop je bij de gyneacoloog die jouw verhaal kan staven..Haar vermoeden, plus jouw eigen gevoel daarover zou ik wel vertrouwen! Heel veel succes met zwanger worden! Liefs, Anna
Nou, als jij morgen en overmorgen nog zo`n hoge temp. hebt dan kun je er wel zeker vanuit gaan dat je een mooi sprongetje hebt gehad!! Jouw temp. stijgt geleidelijk aan, niets mis mee!!
Dankjewel Anna en Linnieke, voor jullie reacties. FF heeft inmiddels een mooi kruis gezet. Nu maar hopen dat mijn temp mooi blijft, want ik heb het eerder gehad dat FF het kruis gewoon weer weghaalde
Inmiddels heeft FF het kruis al twee maal verplaatst. Maar mijn gevoel zegt dat het kruis nu goed staat, dus op CD 17. Afwachten wat mijn temp doet.