hier ook rond de 10 euro . de ene keer 8 en de andere keer 12 euro, dat is dan nu op kinderverjaardag maar dat zal straks bij feestjes ook zo blijven. Neefje/nichtjes krijgen cadeau van de rond 20 euro.
Wow! Ik vind het best hoge bedragen. Hier maximaal 5,-. Ik heb al bedacht om een kadootjestas te maken, voor als ik goedkoop een leuk kadootje tegenkom. Bijvoorbeerld een aanbieding bij de Kruidvat ofzo. Hoef ik niet iedere keer te zoeken in de speelgoedwinkel naar een kadootje.
Zou E5,- wel genoeg vinden... Wij hebben vele kinderfeestjes (en dan nog niet eens van school) in het begin gaf ik Per kind E10,- maar na 3 verjaardagen in 1 maand vond ik het wel goed geweest. Koop nu superleuke kadootjes bij bv Zeeman of Action. Leuke dingen voor weinig geld en het kind is er net zo blij mee hoor!
5-7 euro Meiden van die leeftijd vinden kleuren en stickeren vaak het einde. Deze heeft mijn dochter gekregen op haar feestje bartsmit.com - Tekenboek Sweet Home Helemaal fantastisch. Ze speelt er nog elke dag mee. Nog wat tips: bartsmit.com - My Little Pony magic stickers set bartsmit.com - Littlest Pet Shop stickers activity set bartsmit.com - Top Model hond kleurboek Die laatste heeft ze ook gekregen en is ook geweldig leuk.
Ik koop bij de Kruidvat en Action alvast cadeautjes in voor verjaardagen, sinterklaas en kerst. Ik heb een kast met daarin 2 planken vol met cadeautjes staan. Bij de Action bijv. voor meisjes gekocht Mini Babyborn spulletjes voor 4,95 en voor jongens treinstationnetjes van Eichhorn. Jumbo electro voor 3,50. En bij onze Kruidvat is heel veel speelgoed nu afgeprijsd met 50% korting. Dus heb daar ook weer wat ingeslagen. Zo kan ik altijd wat uit de kast pakken als ik het nodig heb. Erg makkelijk.
Bij de hema hebben ze leuke knutselpakketjes voor maar 5 -7 euro. Het zijn doosjes waarin wat spulletjes zitten om bijvoorbeeld een armbandje te maken, of een poppetje, of een etui versieren. Heel leuk!
Mijn zoontje heeft nog geen vriendjes en wij hebben (nog) maar één stel vrienden met kinderen en daar is de cadeautafel altijd gevuld met belachelijk dure dingen. Daardoor gaven wij ongeveer 15 euro uit en werden dan al een beetje aangekeken. Sinds mijn jongen wat groter wordt heb ik besloten het bij zo'n 5 euro te houden. Dat vind ik gewoon genoeg.
@ratatosk: ik vind het dan ook heel raar om iemand aan te kijken op hoeveel geld hij/zij uitgeeft voor een kado. Persoonlijk vind ik er erger als ze iets heel duurs krijgt maar dat komt ook omdat de oma's hier qua kado beetje tegen elkaar op proberen te bieden en dat stoort me mateloos. Koop gewoon iets leuks. Kinderen hebben toch geen idee van geld en de een heeft meer te besteden dan de ander.