Hallo! Ik heb deze (6e) iui zws voor het eerst meerdere follikels. Zo als het er nu uit ziet 3. Ik probeer een beetje in te schatten wat de kansen zijn van een twee- of meerling hier mee. Ik kan namelijk nergens echte cijfers vinden en op het forum ook vooral individuele reacties... Ik ben dus benieuwd hoe zo'n iui met 3 follikels bij anderen is verlopen! Dus geef aan of je zwanger bent geworden (of niet, want das ook een uitkomst helaas) en zo ja, van hoeveel kindjes! Op zich zou je voor elke iui die je hebt gedaan, opnieuw de poll mogen invullen, om de resultaten zo representatief mogelijk te maken, maar ik weet niet of dat mogelijk is...(ben niet zo ervaren met polls nog ) Bedankt voor het invullen alvast! edit: het is niet mogelijk meer dan 1 keer te stemmen. Vul daarom mocht je zwanger geworden zijn uit een poging met 3 follikels, het resultaat dan van die poging in. Bedankt!
@babyhope: wil jij het resultaat ook nog in de poll invullen? ondanks dat je natuurlijk 4 follikels had, zijn dus in elk geval ook 3 follikels allemaal niet bevrucht...
Als je alle voorgaande keren niet zwanger bent geraakt, is de kans klein dat ze nu ineens alle drie raak zijn. Maar het kan wel: in het zh waar ik liep was er toen daadwerkelijk iemand die dat was overkomen. Twijfel je of je de iui wil doorzetten?
@kanshebber: een heel klein beetje. Niet echt hoor, maar ik wil graag een beetje een idee hebben van de kansen. En eigenlijk ook of het dan zo is dat als je bv wel zwanger raakt, of de kans dan heel groot is dat het direct een twee- of meerling is. Zo van: is het alles of niets?
Ik had nooit meerdere follikels tijdens mijn iui's, maar ik wil alleen even melden dat niet elke follikel helaas een eicel bevat.Dus 3 follikels wil niet automatisch zeggen dat er ook 3 eicellen zijn.Kan wel, maar hoeft niet.
zo, weer ff uppen! @ summerbloom en @mewe: gezellig met zijn drieën en onze 9 follikels op het wachtbankje! Bij mij zijn ze inderdaad alle drie goed doorgegroeid. Op de dag van pregnyl waren ze 19, 16, en 15 mm. En die van jullie? Ik heb net vandaag de iui gehad. Wanneer kunnen/gaan jullie testen?