Jaja, het is een tijdje goed gegaan, maar we hebben nu sávonds een drama als we Valentino de tandjes willen poetsen, HIj schreeuwt moord en brand als we gaan poetsen, zelf zuigt hij wel de tandpasta eraf, en kauwt hij er een beetje op mits hij de zijn borsteltje zelf vast mag houden maar als wij dan na willen poetsen begint t drama.. Heeft iemand tips hoe dit aan te pakken? We doen t al samen dat ik mijn eigen tanden poets en mijn man Valentino en ook voor de spiegel enzo maar niks helpt.
Misschien een tweede borsteltje gaan gebruiken. Zo kan Valentino zijn borstel vasthouden en kan jij poetsen. En misschien ook smorgens erbij poetsen. Hopelijk mag je dan wel poetsen en dan laat je hem desnoods 's-avonds maar weer even kauwen. Kwebbel
op zich hoeven ze nog niet echt te poetsen poetsen.. Als het spul in het mondje komt, doet het al zijn werking. Als ik wil dat Astrid goed haar tandjes poets, dan poets ik de tandjesop de commode! Verder is het elke dag onder de douche!
Die 2e borstel hebben we, helaas trapt hij ook niet meer in! Naja, misshien inderdaad smorgens ook proberen! bedankt voor de tips in ieder geval!
Dit is dus de reden dat mijn zoontje nooit zelf zijn tandenborstel vast mag houden Hij is toch nog te jong om zelf het besef van tandenpoetsen te hebben (hij is 2) en ik vind tandenpoetsen toch een absoluut serieuze zaak! Hij weet ook niet beter en zeurt nooit om de tandenborstel. Pas als hij zelf in staat is om te kunnen leren tandenpoetsen, mag hij de borstel zelf vasthouden, zal wss rond een jaar of 4 zijn...