Hello ons zoontje heet M.ason. Ik ben nu weer zwanger van een jongetje. Wat vinden jullie van de naam O.wen? Wij houden van namen met twee lettergrepen. Stoer, lief(, wijs) zeg maar haha.
Dank je wel esklessebes en Roosie91 En kan het nog gek uit te spreken zijn zo die o en dan wen.. snap je wat ik bedoel.. dat het gek kan klinken, zo lomp ofzo. Weet niet goed hoe ik het moet uitleggen waarover ik twijfel haha.
Nee ik vind het totaal niet gek om het uit te spreken! Vind het een vlotte naam die goed bij zijn broer zijn naam past! Anders nog: Steven Liam Boyd Brody Noël James Joshua Lennon Maaar ik vind owen er het leukste bij!
Hihi wat leuk!! Toch fijn om te horen als anderen het ook leuk vinden! Ik vind Brody en James ook leuke namen uit het rijtje. Of bijvoorbeeld Jack. Maar dat is weer maar één lettergreep. L.ennon vind ik ook leuk, maar zo heet ons buurjongetje.
Mensen wennen snel genoeg aan de naam hoor en ook de uitspraak dus ga voor de naam die je leuk vind past goed!
Colin vind ik ook een leuke naam. Alleen kent mijn man iemand van dichtbij van vroeger die zo heet en dat vindt hij niet leuk.