Na alleen de titel te hebben gelezen dacht ik Oh van Ezra een meisjes naam geknutsel.. Maar als het de naam is lekker doen.
Ik vroeg me direct af of het voor een meisje of jongen was. Daarnaast vind ik het echt een naam voor iemand met Turkse roots voor mijn gevoel
Haha zat ik bijna goed met beide kloppende initialen én twee oerhollandse namen Zie post hierboven: ik zou het in dit geval dus niet doen! Finn vind ik ook net iets te buitenlands naar J.elmer en L.inde. Mees dertien in een dozijn en nietszeggend (sorry). Valentijn leuk! En ook prima passend. Madelief ook erg mooi! Hou van natuurnamen zoals L.inde en Madelief Wel een tikkie jammer dat J.elmer daar niet bij past qua categorie
Haha jaa klopt arme J.elmer Nee maar echt, ik en mijn zussen hebben ook alle 3 hele verschillende namen. Heeft me nooit gestoord, en doet het nu nog steeds niet. Alle 3 heel eigen karakters en een eigen leven (wel leuk contact hoor) Mijn man en zijn zus hebben daarin tegen wel op elkaar lijkende namen. Zonder het te herkenbaar te maken ...y en ...y En dan hadden zowel zijn ouders als tante, hond en vogel een ..i, ...ie of ...y naam. Persoonlijk, word ik daar veeeel kriegeliger van als van namen die in eerste instantie niks met elkaar te maken lijken te hebben Als dat je gezin is, went dat snel genoeg. Maar toch Ik snap je argumenten wel hoor!! Ben ook oprecht blij met alle meningen hierboven Altijd goed om dingen van verschillende kanten te bekijken. Zeker als het om de naam van je kind gaat!
Hmm ja, maar -y en -y kan Jut en Jul overkomen. Maar das toch iets anders dan de 1 Jan en de ander Mohammed noemen als je snapt wat ik bedoel