Doris of Cleo... En waarom? Wij komen er maar niet uit.. Edit beheer: we hebben de titel voor je aangepast.
Ik weet niet waar je in Nederland woont maar ik als Rotterdamse vind het echt vreselijk hoe plat soms aaaa namen en oooo “Kleowwwwwww””” Worden uitgesproken. Daarom zou ik kiezen voor een Naam als Doris. Lieve tijdloos origineel vrolijke stoere meisjesnaam
Hmm lastig... Chloé vind ik namelijk wel heel mooi,... Cleo niet zo. Maar Doris ook niet heel erg leuk, een beetje onduidelijk of het nou een meisje of jongen is ... Dan toch Doris als ik uit die 2 moet kiezen..denk ik..
Ooohhh Cleo!❤️❤️❤️ Ik kende ooit iemand die zo heet en vond het zo n mooie naam! Toen al. Echt prachtig, klassiek en stoer tegelijk. Doris vind ik weer niets.
Sorry ik vind ze ook beide niet mooi. Doris vind ik zelfs onduidelijk (geslacht) dus zou daarom voor Cloe kiezen.
Doris, is in mijn ogen absoluut een meisjes naam. Sta ervan te kijken dat andere dat een unisex naam vinden. Ik zou ook voor Doris kiezen, prachtige stoere meiden naam. Cleo klinkt als ik het uitspreek nogal hard, de K klank ben ik niet zo weg van.
Ik ken een leuke Cleo maar daarom vind ik de naam nog niet leuk Ik vind m een beetje hard door die K-klank. En in mijn ogen ook een afkorting van Cleopatra. Of dat je Leo leuk vind voor een jongen, maar een meid verwacht, en er dan maar Cleo van maakt.. Doris vind ik echt heeeeeeel ouderwets. Ik zou verder zoeken!
Ik vind Doris juist totaaaaal niet ouderwets!! Als ik die naam hoor en mij er een meisje of vrouw bij moet voorstellen, dan zie ik een heel leuk, eigenwijs en creatief persoon voor mij .
Ik vind ze zo verschillend! Ik ken een C.leo, dat is een leuk meisje, dus ben denk ik iets positiever over deze naam. Bij D.oris denk ik aan een vis (Of was dat geen vis, uit een film?) Of aan die andere film die laatst draaide? En.. het rijmt ook op een niet zo leuke manier...
Ik vind Doris erg leuk, dus ik opperde hem aan mijn man. En hij maakte idd direct dat rijmpje Naam verpest
Bij Doris denk ik aan een vrouw van 50+ dus dan zou ik voor Cleo gaan alhoewel dat ook niet mijn smaak is