Moeheid neemt af!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mammamia, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Ik had even een vraagje:

Ik ben nu ong. 10.5 week zwanger en ik merk sinds afgelopen week dat de moeheid minder aan het worden is. Waar ik eerst toch echt om half 9 al moe was en het dan soms nog wel tot half 10 vol hield, gaat het sinds halverwege deze week steeds beter... Gisteren lag ik zelfs pas tegen 12 uur op bed en was ik nog niet eens heel erg moe.

Wel heb ik sinds donderdagavond vakantie en heb ik zaterdagochtend en vanochtend flink kunnen uitslapen.(10-11 uur) Zou het daar mee te maken hebben, dat ik dan 's avonds minde snel moe ben? Of is er wat anders aan de hand? Ik weet niet wat normaal is hoelang je moe moet zijn is natuurlijk per persoon wel verschillend, maar ik lees overal dat het vanaf week 12 beter gaat... Ikzelf was al vanaf het begin van mijn zw. moe, dus toch al zeker 6/7 weken die moeheid gevoeld...

Iemand hetzelfde meegemaakt of moet je toch echt pas na 12 weken minder moe zijn? Sommige zijn hun hele zwangerschap moe... wie o wie kan mij een beetje gerust stellen?

Groetjes, mammamia!

2. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Hey,

Ik ben vandaag 11 weken en 1 dag. Bij neemt het nu ook een beetje af. Ik denk niet dat je perse tot aan de 12 weken moet voldoen.
    Ik denk dat het volkome normaal is.

Gr ;)

3. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Geniet er maar van want in het laatste trimester komt de vermoeidheid (en andere kwaaltjes) gewoon weer terug ;)

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

inderdaad van genieten, je gaat nog terug verlangen straks naar de periode waarin je minder moe was.

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    is heel normaal hoor geniet ervan, bij mij is het alweer omgeslagen ben weer erg moe.

6. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ja idd das echt te merken ook !
    ik zou er nog maar lekker van genieten !

7. Lepeltje

Lepeltje Niet meer actief

Ik heb het ook hoor! Was de eerste paar weken ook echt doodmoe, maar nu gaat het veel beter! Ik ga later op bed, sta eerder op en ben veel actiever..

Nergens om je zorgen over te maken lijkt me, alleen maar mooi meegenomen dat je meer energie hebt toch?:)

xxx

Deel Deze Pagina