Goedemorgen dames, Ik had even een vraagje: Ik ben nu ong. 10.5 week zwanger en ik merk sinds afgelopen week dat de moeheid minder aan het worden is. Waar ik eerst toch echt om half 9 al moe was en het dan soms nog wel tot half 10 vol hield, gaat het sinds halverwege deze week steeds beter... Gisteren lag ik zelfs pas tegen 12 uur op bed en was ik nog niet eens heel erg moe. Wel heb ik sinds donderdagavond vakantie en heb ik zaterdagochtend en vanochtend flink kunnen uitslapen.(10-11 uur) Zou het daar mee te maken hebben, dat ik dan 's avonds minde snel moe ben? Of is er wat anders aan de hand? Ik weet niet wat normaal is hoelang je moe moet zijn is natuurlijk per persoon wel verschillend, maar ik lees overal dat het vanaf week 12 beter gaat... Ikzelf was al vanaf het begin van mijn zw. moe, dus toch al zeker 6/7 weken die moeheid gevoeld... Iemand hetzelfde meegemaakt of moet je toch echt pas na 12 weken minder moe zijn? Sommige zijn hun hele zwangerschap moe... wie o wie kan mij een beetje gerust stellen? Groetjes, mammamia!
Hey, Ik ben vandaag 11 weken en 1 dag. Bij neemt het nu ook een beetje af. Ik denk niet dat je perse tot aan de 12 weken moet voldoen. Ik denk dat het volkome normaal is. Gr
Geniet er maar van want in het laatste trimester komt de vermoeidheid (en andere kwaaltjes) gewoon weer terug
Ik heb het ook hoor! Was de eerste paar weken ook echt doodmoe, maar nu gaat het veel beter! Ik ga later op bed, sta eerder op en ben veel actiever.. Nergens om je zorgen over te maken lijkt me, alleen maar mooi meegenomen dat je meer energie hebt toch? xxx