1e gesprek met verloskundige - je man meenemen of niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MelanieL29, 17 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Mijn mannetje is meegeweest en is ook van plan (indien mogelijk) naar alle controles mee te gaan!

Is leuk en leerzaam. Ook het napraten samen...
    Maakt ook dat je wat meer 'samen' zwanger bent vind ik!

2. Niet meer actief

Mijn vriend is tot nu toe bij elke afspraak meegeweest...
    en zowiezo de eerste want ja is toch iets nieuws etc...

3. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36

O wat jammer ik dacht dat iedere VK dat wel had...ik heb dus tot nu toe ieder keer dat ik geweest ben (nu al 2 keer en morgen weer) een echo gekregen. Bij 14 weken luisteren ze wel alleen met een doptone en daarna krijg ik weer echo's.

4. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Mijn man gaat altijd mee. Hij vindt het geweldig om het hartje te horen en te horen hoe het kindje groeit en dat met mij alles goed gaat. En inderdaad, twee horen er meer dan een, dus ik vind het ook erg fijn dat hij steeds mee gaat !

Groetjes,
    Nikki F

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    bij mij hebben ze ook niet naar het hartje geluisterd. er werd vooral verteld over wat er allemaal gedaan ging worden. er werd naar de historie gekeken. wel bloeddruk gemeten. en een lijst mee om bloed te laten prikken.
    maar als je man mee wil zou ik hem meenemen, en als het kan met werk natuurlijk. dat is namelijk bij ons een probleem.

6. laura

laura Actief lid

6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    he hoi,

die van mij is ook de eerste keer meegegaan.
    hij gaat elke keer mee trouwens hij vind het ook mooi om het hartje elke keer te horen.

ik zou als ik jou was je man de eerste keer mee nemen dat is voor hem ook mooier en ben met 8 weken heen geweest en hebben toen de kleine al gezien het was wel heel klein maar t was te zien :D

liefs laura

7. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Die van mij is elke keer meegegaan en bij de eerste ook, het is elke keer weer leuk om het hartje te horen en je vrouw op de weegschaal te zien staan, grrrrrrrrr, hihi, nee hoor, hij vindt het zelf erg leuk en belangrijk en voor mij is het fijn, want soms zien twee meer dan één en heeft hij ook weleens nuttigen vragen waar ik dan niet op was gekomen!!! Dus buiten dat het erg leuk is, is het ook handig (en hij kan ons dochtertje bezig houden, want die zit werkelijk geen seconde stil en zit overal aan, hihi)!!!

8. nicci83

nicci83 Bekend lid

10 jul 2006
    591
    0
    0
    die van mij heeft moeten kiezen, we hebben nl 2 afsp.. dinsdg de echo en woensdg de intake en hij kon geen 2 dg vrij krijgen :cry: dus nou heeft ie besloten om woensdg mee te gaan voor alle informatie etc (bij ons duurt 1ste gesprek 3 kwartier) en de volgende keer mee voor de echo.
    t is wel jammer natuurlijk mja ik heb goede vervanging, mn zus gaat mee, die is er zo mee bezig dat ze (peet)tante gaat worden dus de keuze was makkelijk als mn mannetje niet mee ging ;)

9. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik sleur ook elke keer mijn man mee, voor hem is het allemaal nog onwerkelijker. de eerste keer was het hartje ook nog niet te horen maar nu natuurlijk al wel en hij vindt het super, en is dan ook erg blij als hij het weer gehoord heeft. ook leert hij nu de beide vk's kennen zodat hij er ook vertrouwd mee raakt ook voor hem is alles spannend.

10. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Mijn mannetje gaat ook iedere keer mee :)
    Zo is het ook voor hem wat werkelijker!

11. Ikjethimister

15 jul 2006
    72
    0
    0
    Mijn man is tot nu toe met alle bezoeken meegeweest, het is tenslotte iest van ons twee.
    we gaan ook samen spulletjes kopen en zo
    alles met zijn drie, ik hij en ons kleintje in de buik

12. sjouwtje

sjouwtje Actief lid

10 feb 2006
    198
    0
    0
    Huisje aan het water
    Mijn vrouwtje is bij alle ziekenhuisbezoeken meegeweest. :)

Deel Deze Pagina