Geef hier je top 3 mooiste namen ( jongens en meisjes) buiten de namen van je eigen kinderen! ( hoeft niet de naam die je wilt kiezen hoor) 1) Lauret 2) Arline 3) Felicia 1) Myron 2) Jonathan 3) Yannick Groetjes Annemarie
Voor een meisjesnaam hebben wij maar 1 naam wat we gelijk allebei supermooi vonden dus die vermeld ik hier niet... (willen we nog geheim houden... hihi) Jongens: - Jeroen - Ian - Bailey Welke volgorde qua favoriet hebben we niet... Daar zijn we zelf nog niet uit als het een jongetje zou worden! We hebben nog wel een paar namen maar daar twijfelen we nog aan! Gr. Miranda
meisjes: 1) britt 2) femke 3) lotte jongens: 1) jaimy 2) brian 3) wesley en nog zijn we er niet uit tis echt moeilijk, je hebt zoveel leuke namen. patricia
Oke ik ben pas net zwanger maar hier mijn top 5 meisje: 1 Yasmijn 2 eva 3 Nikitha Jongen 1 Yanniek 2 Joshua 3 Nathan groeten van jennie72
ik heb een heeeeele lijst, maar nu wij weten dat het een jongen word kunnen we daar op focussen meisje: naoual inesse anissa jihan jongens: anis imran mounir (en nog veeeeel meer)
Meisje: 1. Jente 2. Nanne 3. ....... 1 en 2 zijn afgekeurd door mijn vriend, 3 wordt misschien de naam voor ons meisje ....die zeg ik dus niet Jongen: We hebben 2 jongensnamen die we allebei heel erg leuk vinden, maar die bewaren we voor een evt. volgende keer