hallo Dames, ik mag vanaf vandaag ook op het wachtbankje. ik heb vandaag me tp gehad... en er worden er 5 ingevroren... we zijn erg blij met de score... xx vivian
Gefeliciteerd met je Emmie, Vivian. Hup in de handstand jij Hopen dat hij/zij zich heel goed vasthoud en pas over een maand of 8,5 als een mooie gezonde babie weer naar buitenkomt! (super dat jullie nog wat in de vriezer hebben!)) x
Vivian, wat een mooie score! Sowieso ben je dus even van het stimuleren af! En dan is nu het wachten begonnen he......... Succes meid! Hier gisteren een off-day. Kreeg die deca-spuit er gewoon niet in. Had gewoon geen zin meer in de behandeling op dat moment (beetje lastig uit te leggen) maar het wilde gewoon niet. Heb er 15 min over gedaan ofzo! Niet normaal! Uiteindelijk met tranen in mn ogen gelukt en daarna volop gejankt in de armen van mn mannetje. Hij was zo lief voor me! Het moest er denk ik gewoon even uit ofzo, geen idee. Kan ook door de hormonen komen wellicht? Iig vanavond de Puregon erbij dus dan kan de stimulatie echt beginnen! Met de rest alles goed? Hoe is het met de wachtenden? En Miepie, gaat bij jou wel alles goed?
goed he.... susan het is heel normaal dat je dat hebt...heb ik ook meerdere keren gehad dat ik echt niet meer wilde spuiten en dacht bekijk het allemaal maar...maar dan ga je gewoon door...het kan echt heel goed aan de hormonen liggen... kom op meid...je bent er sneller mee klaar dan je denkt... heel veel succes.. gr vivian
Vivian, super! En nog wat eskimootjes in de vriezer ook... goed nieuws! Zoe, hoe is het met jou? Nog 6 nachtjes.... Susan, had het gisteren ook een beetje... stond daar met de spuit, en vroeg me heel erg hard af hoe ik dat de dagen daarvoor deed, had er echt even moeite mee 'm erin te jassen. Deed ook voor het eerst pijn :-?. Hele dikke knuffel... je bent al een heel eind, dus nog even volhouden! Heel veel succes met de puregon vanavond (is gelukkig niet zo'n spuit met lange naald... gewoon een prikpen... hoop dat dat makkelijker gaat). Hier weinig nieuws, vanavond spuit nr 11 erin... Hoop op goed nieuws zaterdag, en dat we dan de puregon erbij kunnen gaan spuiten. Hoelang hebben jullie puregon/menopur/gonal moeten spuiten voor de punctie?
Hai Suus, en Miepie, Wat gaan jullie hard ineens! Let maar op voor je het weet hebben jullie een emmie in jullie buikies! Ik heb in totaal 8x Gonal moeten spuiten, en de dag erna 1x Pregnyl en ook nog de Synarel (jullie Deca) Dus dat viel alles mee. Ik moest maandag nog 1x pregnyl prikken (ter ondersteuning van de baarmoeder) maar die kreeg ik er ook niet in hoor, wat een geploeter, maar toen had ik dus ook al een week niet geprikt, was uit het ritme... En sowieso zijn prikpennen echt 1000x fijner! Heel veel succes nog! XX
hoi Miepie, ik heb 10 dagen puregon gespoten...en de dag erna deca...en de pregnyl..en toen had ik twee dagen later de punctie..
Hallo allemaal, Hier weer eens even een berichtje van mij. Het gaat hier echt zeg...als ik het zo lees allemaal: Zoe: 1 emmie aan boord en de 25e de bloedtest. Wow...das nog maar 5 dgn! Vivian: 1 emmie aan boord, wanneer testen? Enne..nog gefeliciteerd met je verjaardag! Romy: 2 emmies aan boord! Wanneer testen? Stef: Ook 2 emmies aan boord en ook de 25e testen! Lena: 1 emmie aan boord en de 27e testen? Susan: Jij dus gister met de puregon begonnen. Schiet nu al mooi op he?! Enne... die off-day... denk dat we die allemaal wel eens hebben gehad. Hoort er denk ik gewoon bij. Miepie: Jij gaat ook hard nu...morgen de puregon er voor het eerst in bij jou! Spannend allemaal zeg! Ben hard voor jullie allemaal aan het duimen. [-o< Enne Zoe...ik blijf jullie hier zeker allemaal volgen. Maar hoop toch eigenlijk oprecht dat ik jullie in een volgende topic voor icsi in mei niet tegenkom en dat jullie je dan allemaal hebben aangesloten bij de topic: ik ben zwanger! (anders betekent het dus dat het niet gelukt is bij jullie...en dat willen we niet ) Succes allemaal met de laatste lootjes! [-o< Wij hebben besloten heel veel leuke dingen te gaan doen tot het mei is. Over paar uurtjes lekker een weekendje weg saampies en over 2 wkn met 4 vrienden van ons. Liefs Majo
Majo, heel lief berichtje! Hoop dat jullie dit weekend lekker van elkaar kunnen en gaan genieten... Hoe is het met onze ww-ers? Miepie, bij jou ook alles oke? Gisteren had ik weer een off-day qua spuiten. Zit gewoon in mn ik-wil-niet-meer-fase, heel irritant! Idd de Puregon erbij en die viel reuze mee zeg, vergeleken met de deca. Naald lijkt dunner, scherper en dus fijner, vloeistof ook prima om erin te zetten...alleen ik had natuurlijk weer precies een bloedvat geraakt dus het bloed spoot eruit Ach ik denk dan maar zo, dan komt het helemaal goed als het in de bloedbaan komt Vanavond krijg ik visite dus ik hoop dat ik dan sneller spuit dan gisteren (toen duurde het 25 min!)...
Majo bedankt voor het lieve berichtje en veel plezier met je weekendje weg! Heerlijk genieten. Hier vandaag lekker te shoppen geweest en lekker veel geld uitgeven.....oeps! Maar was berregezellig en hebben een boel lol gehad. En er is weer een dag om......! Liefs aan allemaal (vandaag een happy dag)
Majo, wat ontzettend lief dat je hier even kwam kijken hoe het gaat. Ik hoop ook je niet meer tegen te komen in mei, maar hoop wel dat je ons allemaal dan ook snel gaat volgen! Zoe, Vivian, Stef, Romy... beetje uit te houden, het wachten? Spannende week komende week... ik duim voor jullie! Susan, hoe is het bij jou? Merk je al iets van de Puregon? En is het gisteren makkelijker gegaan met de deca? Ik heb vd week ook 2x gehad dat ik er echt even moeite mee had en het ook pijn deed :-? Bot naaldje ofzo waarschijnlijk... Ik ben vandaag naar het AMC geweest voor de echo + bloed prikken. Alles zag er netjes uit, dus vanaf vanavond Puregon spuiten! En dan vrijdagochtend voor de eerste FM...
Miepie, vroeg me idd al af hoe het is gegaan vandaag in het AMC. Wat fijn dat je met de Puregon mag starten en alles oke was Grappig, jouw 1e FM vrijdag en die van mij donderdag....... We lopen echt gelijk op zeg! Puregon gaat prima hoor maar bloed daarna wel als een rund. Zou bijna denken dat ik iets verkeerds doe maar denk dat ik gewoon goed kan mikken Puregon valt enorm mee in vergelijking met de deca. Heb alleen nog steeds hoofdpijn enzo dus dat is wel irritant, verder weinig last. Vanmiddag klein krampje toen ik in de Praxis stond maar dat stelde weinig voor. Denk dat de echte buikpijnen nog wel komen gaan naarmate de follikels echt gaan groeien! Moet snel verder want krijg zo visite
hallo Dames, het wachten gaat wel...wel heel erg spannend maar voel me nog niet super....dus daar hou ik me op dit moment ook erg mee bezig.. spannend miepie...vanavond eerste puregon..die valt mee hoor minder erg dan de deca..en vrijdag eerste fm spannend... susan misschien een tip..ik merkte wanneer ik de spuit in me buik zette dat ik verkeerd of goed priktte..een bepaalde druk in me buik..en dan zette ik hem ergens anders..misschien helpt het.. succes.... en dames op het wachtbankje...lukt het nog een beetje? ik hoor het wel... gr vivian
Wat een rust hier... is het uit te houden op het wachtbankje? Zoe. Lena en Stef, nog niet getest? Susan, hoe is het met jou, voel jij iets van de puregon? Ik heb er alleen mijn 1e blauwe plek van :-? Ik blijf duimen voor jullie allemaal!
Zeker rustig hier! Denk dat de ww-ers misschien kortstondig wat afstand hebben genomen van het forum? Kan het me iig heel goed voorstellen als dat zo is! Miepie, 1 blauwe plek dus van de 2x Puregon die je tot nu toe hebt gebruikt. Nou best een nette score! Ik doe het nu 4 dgn en had de 1e 2x een blauwe plek (1 is zelfs tegen zwart aan en echt groot), 3e keer rode/blauwe puntjes en die van gisteren ging helemaal perfect! Moest zelfs even kijken of hij er wel echt in zat want voelde er helemaal nix van, zelfs niet van de deca! Nog 3 daagjes en dan mijn 1e fm. Ben erg benieuwd hoeveel en hoe groot! Eerst natuurlijk woensdag de uitslag van Stef en snel erna volgen Zoe, Romy, Linda en Vivian. (ff uit mn hoofd, willekeurige volgorde) Ik ga weer aan het werk! Tot later!
hey meiden, tja op het wachtbankje is nu een erg spannende tijd aangebroken voor veel van ons. Idd vanaf woensdag komen de uitslagen binnen, dus dan geeft dat in ieder geval zekerheid. Ik test vrijdag (als ik het to zo lang volhoud). Dat is dan namelijk 16 dagen na mijn punctie. Heb vorige keer getest op 15e dag na de punctie, dus wie weet .....als ik het echt niet meer volhoud. Tot nu toe nog alles rustig, nouja rustig. Onderbuik blijft onrustig met krampgevoelens af en toe. (.)(.) zijn wel ok, heb het idee dat ze niet zo gevoelig zijn als bij 1e ICSI (totdat ik er op ga liggen als ik ga slapen, dan ligt dat toch niet echt lekker). Oja, nieuw 'kwaaltje' die ik er bij heb (buiten het af en toe heel raar dromen) is dat ik het de laatste tijd onwijs warm heb in bed. Zohe, wordt af en toe helemaal klam wakker; nou dat heb ik echt nooit. Heb het gewoonlijk altijd koud, en als ik lange tijd heb geslapen heb ik het normaal gewoon behaagelijk. Dus wat dat nou weer te betekenen heeft? Nouja, ik denk maar zo... 'slaap maar, en weet dat je welkom bent we leven naar het moment dat jij bij ons zal zijn zorg maar dat je grote groeit voor ons heb je al een naam je wieg staat al bij het raam... dus neem de tijd ' Heet geloof ik wishfull thinking, maar als alle beetjes helpen wil ik mezelf dit af en toe wel toeneuriën hoor. Jullie ook nog succes he meiden. Liefs en een knuffel van Lena
Hai lieve meiden, Hoe gaat het hier? Susan, bijna eerste fm, spannend! Voel je je nog goed, of merk je al wat aan je buik? Miepie, weet jij al wanneer je je fm hebt? Majo, zie veel vragen van je voorbij komen, krijg je een beetje de antwoorden die je zoekt? Sorry dat ik niet op de rest reageer, heb even niet meegelezen met iedereen... Hoop dat het allemaal goed gaat... Hier gaat het goed, nou ja goed, morgen eindelijk testen... Ben het wachten helemaal zat. Heb ook geen idee wat de uitkomst zal zijn. Heb al twee dagen het gevoel dat ik ongesteld moet worden, ondertussen blijven de borsten zeer doen (denk van de progesteron) en nog meer van al dat soort vage gedoe... Nou ja jullie horen het morgen wel, iig allemaal veel succes. Ik hoop echt dat het allemaal net zo voorspoedig verloopt bij jullie als bij ons... Dikke kus X