1e ICSI begin februari wie nog meer?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by anoniempje24, Jan 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    1,059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Suus@ wat lief dat je mij als voorbeeld neemt, krijg er een kleur van. Maar ik wens jullie allemaal toe dat het zo goed gaat als bij ons!

Lena@ vroeg naar bed vanavond, dan is het snel zaterdag. Ik ga heel hard voor jullie duimen! Had jij de vorige keer geen cryo's? Je hebt het waarschijnlijk al een keer verteld, maar ik ben het ff kwijt...

Majo@ al nieuws?

Miepie@ Je gaat lekker hè geen ongi, dat is super. Wel apart dat Suus juist op haar ongi hoopt...
    Ze vriezen er een paar per stuk in (alsof we het over biefstukjes gaat;)). En ze zullen er ook een paar per 2 invriezen. Maar verlopig kunnen we er tegen aan!

Vivian@ heb je al meer nieuws over de punctie?

Hier gaat alles goed, heb vanmiddag lekker een paar uurtjes bijgeslapen, had zo slecht geslapen afgelopen nacht. En ik voel me eindelijk lekkerder in mijn velletje, mijn buik voelt weer als die van mij.

Ik ga lekker languit op de bank. Vanavond weer pfaffs, ben ik gek op...

XX

2. anoniempje24

anoniempje24 Actief lid

May 9, 2008
    201
    0
    0
    wat een nieuws allemaal...
    ben benieud lena voor je tp...

nou ik heb net gehoord dat me punctie maandagochtend is om 8.30uur
    oooo...ik ben zo nerveus..

ik moet het over me heen laten komen...maar ik kan dat niet meer zo goed...

en zoe laat je lekker verwennen...

nou ik spreek jullie gauw weer... fijn weekend!

3. lenalijstje

lenalijstje Actief lid

Dec 12, 2008
    271
    0
    0
    groepsleider behandelgroep
    Hey, hoe is je wedstrijd gegaan, enne..... je dopinggebruik nog opgemerkt door iemand :p?
    HIHI

4. lenalijstje

lenalijstje Actief lid

Dec 12, 2008
    271
    0
    0
    Hoi Zoe,

Nee helaas geen Eskimootjes uit de vorge poging, daarom deze keer het hele gebeuren incl. spuiten weer opnieuw.
    Heb je nog genoten van de Pfaffs :)?

X

5. mammma2

mammma2 VIP lid

Aug 13, 2008
    6,372
    0
    36
    Lena, het was eigenlijk best grappig... Voor mijn positie in het veld (spelverdeler) hebben we nog iemand dus ik dacht: oh dan zal die er wel ingaan als ik moet spuiten. Nou, niets was minder waar... Van de 4 sets heb ik de eerste drie gespeeld waarbij de 2 min rust tussen de 2e en 3e set precies om 22.00 uur was (mijn spuitmoment). Ik ben dus ff achteraf gaan staan, spuit erin gejast en moest toen meteen het veld weer in om te ballen! hahaha. Zag er vast grappig uit want ik bloedde natuurlijk weer een beetje (pas 2x gehad dat het niet bloedde) dus ik zat en te volleyballen en mn bloed te stelpen zodat mn shirt niet vies werd :)
    Hoop stiekem dat ik door het geren en gehobbel in het veld ongi ben geworden. Zo maar ns kijken dus :)

Morgen spannende dag voor je Lena! Ik duim heel hard voor je dat je er een paar toppers tussen hebt zitten. Laat je er trouwens 1 of 2 terugplaatsen?

Meiden, ik ben doodmoe dus ik ga richting bed!
    Tot morgen!

6. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    1,005
    128
    63
    Hallo allemaal,

Ik zou me ook graag bij jullie willen aansluiten : )
    Ik heb gister de punctie gehad. we wisten niet of ze ivf of icsi zouden doen maar het is dus icsi geworden.

Mijn embryotjes zijn nu dus in de maak en volgens mij pas ik bij de titel van de topic.

Ik heb net het een en ander zitten lezen en voor iedereen hier zijn het ook spannende tijden.

Succes meiden,

Liefs Romy

7. Majo

Majo Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    2,522
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Fijn dat het bij jou zo goed is gegaan Zoe! Spannende [-o< 2 wkn breken er nu aan voor je! Zou zoveel mogelijk leuke dingen gaan doen denk ik, des te sneller gaat de tijd.

Hoe is het bij jou Susan? Al ongi? Moet vanmorgen gebeuren toch? Ook al zo spannend!

En bij jou gaat het nog steeds goed Miepie? Jij niet ongi, voorlopig ook houden zo! ;)

En anoniempje...jij maandag dan de punctie...spannend! Hopelijk bij jou minder pijnlijk dan bij de andere dames...

En Lena...heb jij al wat gehoord vanmorgen? Tussen 9 en 10 zou je gebeld worden toch over eventueel de tp datum? :(:

Gaat goed zeg bij jullie allemaal! Súper! :thumup:

Ik weet nog steeds niks.....ja.... stom.... maar ben gisteren helemaal vergeten op tijd naar Zwolle te bellen. :oops: 's morgens eerst geslapen ivm mijn laatste nachtdienst en toen ik 's middags wakker was kwamen mijn neefje en nichtje (van 7 en 5)logeren. Waren druk aan de knutsel, cakejes bakken en spelletjes doen en ben daardoor helemaal de tijd vergeten. (stom stom stom, maar het was ook zo gezellig! Kan niet wachten totdat ik dit soort dingen met onze eigen koter(s) kan gaan doen! Lijkt me zó leuk!)
    Heb nog wel een poging tot bellen gedaan toen manlief thuiskwam en vroeg of ik nog gebeld had, maar toen was de kliniek net 20 min. dicht. Balen! Heb de apotheek nog wel kunnen bereiken en zij hadden inderdaad een fax binnen gekregen mbt de nieuwe 'medicijnen'. :D Wanneer ze ze moesten leveren. Nou...geen idee dus... want ik heb zelf uit Zwolle dus nog niks gehoord. :evil: Dit gezegd en zij vroeg hoe en wat. Verteld dat ik net ongi ban geworden en zij zei dat het altijd normaal is dan weer eerst een normale cyclus af te wachten, wat ik zelf dus ook al had verwacht. Ze leveren dus nu de 24e de medicijnen, ruim op tijd. Moet weer microgynon slikken, weer decapeptyl spuiten én weer gonal-f spuiten (dosering v/d gonal stond er dit keer niet bij, zal ik dus v/d arts nog wel horen).
    Ben zelf wel blij :) dat de ongi eerder is begonnen, hopelijk dan ook eerder m'n normale cyclus weer. Heb de laatste 2 tabletten gister en vandaag maar gewoon ingenomen.

Ik ga dinsdag ofzo de kliniek bellen, ben maandag niet op tijd thuis daarvoor en vind het vanaf mijn werk niet handig.

Zo...nou... tot zover eerst maar weer even. Ga manlief weer ondersteuenen met de logees! Hij gaat straks sporten dus gaan wij maar even naar een indoor speeltuin ofzo!

Fijn weekend allemaal verder en iedereen: toy toy toy!

Liefs Majo

Ps. Romy welkom!

8. lenalijstje

lenalijstje Actief lid

Dec 12, 2008
    271
    0
    0
    @Romy, jammer dat je erbij zit, maar welkom bij 't cluppie

even ego.
    Vanmiddag om 14.05 uur hebben we een terugplaatsing van 1 Emmy. We hebben nog niet gehoord hoe de totale score is en of er ook nog Eskimootjes komen. Dit horen we pas vanmiddag van de arts zelf, dus we houden het nog even spannend :p.
    Meiden duimen jullie voor een mooie terugplaatsing?
    Ik ga vanavond eten bij mijn schoonzusje (heb lekker brownies gemaakt voor bij het toetje :)) dus ben pas laat weer op het forum.
    Pfff, spannend hoor...... nog een half uurtje en dan vertrekken we naar Rotterdam ......

Liefs Lena

9. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    1,059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hallo,

Romy, welkom hier. Ging het de punctie, fijn dat je die iig achter de rug hebt. Nu weer spannend hoeveel embryo's er zijn ontstaan! Hoop dat jullie een goede voorraad hebben en een topper om terug te plaatsen.

Susan@ je klinkt idd als een junkie, spuit erin en weer door spelen, wat een bikkel zeg! Al ongi?

Miepie@ nog niet ongi;)?

Lena@ Nogmaals succes meid, de wachtbank heb ik al lekker warm voor je gemaakt!

Majo@ gezellig hè nichtjes en neefjes, goede afleiding, soms te goed:) Fijn dat je ongi ben geworden, komt allemaal toch dichter bij nu. Hoop dat je snel mag beginnen...Laat ik het zo zeggen ik hoop dat de tijd vliegt!

Vivian@ Spannend maandag de punctie. Ik hoop dat de pijn meevalt, ik kan je als tip meegeven, let op je ademhaling niet te diep maar zo geconcentreerd mogelijk ademhalen, scheelde bij mij heel veel!

Ik heb vanmorgen lekker een uur over het strand gewandeld, wat een lekker weer, zon en geen wind, heerlijk. Wat een voorrecht om aan het strand te wonen. Dus dat gedachte zijn weer geoordend en ik voel me weer heerlijk fris

Fijn weekend allemaal
    xx

10. mammma2

mammma2 VIP lid

Aug 13, 2008
    6,372
    0
    36
    Lena, spannend zeg! Wel fijn dat jullie sowieso een tp hebben. Nu nog even afwachten wat de scores zijn... :)

Majo, vergeten te bellen?! En nu kan je dinsdag pas bellen... pfffff. Nou je houdt het wel spannend, zowel voor ons als voor jezelf.

Romy, welkom! Hoop voor je dat je maandag een mooie tp zal hebben. Iig fijn dat je nu geen eisprong voor de punctie hebt gehad want dat was de vorige keer toch zo?

Miepie, hoe is het met de misselijkheid?

Hier nog geen ongi te bekennen :( Hoop nu dat ie komt voor 18.00 uur want dan telt vandaag als CD 1... Ben alleen bang dat dat het ook niet gaat worden. Strax heb ik pas woensdag mn echo en kan ik dan pas met de Puregon starten. Heb dan al 13 deca-spuiten gezet voordat ik aan de Puregon mag. Best veel toch, of is dat wel normaal eigenlijk?

Ik ga maar ns eten en douchen. Strax naar een fotograaf ivm offerte bruiloft. Mannetje is nu bij ROKA om trouwkostumen te passen. Hoop dat ie slaagt! :)

11. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    1,059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    He susan, mijn man heeft daar ook zijn trouwpak vandaan, da's toevallig, gaat hij ook in Haarlem?

Veel plezier bij de fotograaf!

XX

12. mammma2

mammma2 VIP lid

Aug 13, 2008
    6,372
    0
    36
    Ja ook Haarlem. Is het dichtste bij voor ons.

Hoe gaat het bij jou? Lekker bezig met de Utrogestan bolletjes?

13. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    1,059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    De afscheiding is vervelend, maar geen pijn of wat dan ook. Wat moet dat moet, al is het niet even fris...

X

14. Majo

Majo Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    2,522
    0
    0
    Nou....Wij hebben vandaag dan éindelijk via de post bericht gehad uit Zwolle. Kl*te zooi, staan pas weer gepland voor de maand mei! :evil: In april 1e cyclusdag beginnen met microgynon en dan ergens in mei met de decapeptylinjecties. BAH! Heb er ff FLINK de balen van! :cry: Ben wel benieuwd waarom dan pas... zou het zijn dat het beter voor mijn lichaam is zodat het eerst weer tot rust kan komen, of zijn we gewoon weer opnieuw op de wachtlijst geplaatst?! :(: Ach nou ja... zal me er maar weer bij neer moeten leggen. Al dat wachten steeds.... wordt er eerljk gezegd beetje kriegel van. :rolleyes: Zou liever gewoon weten... ja je wordt zwanger of nee het zal nooit lukken, weet ik in elk geval waar ik aan toe ben en kun je verder met je leven. Maar ja.. zo werkt het helaas niet... Behoor dus helaas :( niet meer in het rijtje icsi in februari. Jammer, maar zal jullie wel blijven volgen, hoop dat het bij jullie allemaal goed :thumup: gaat en jullie ALLEMAAL zwanger zijn eind van de maand/begin volgende maand. Wij gaan dan nu maar voor een valentijnskindje :baby: volgend jaar, want dat zou kunnen als het in mei aan zou slaan :D Moet toch maar weer wat hoop verzamelen he!

Hey Susan, die deca 13 dagen is volgens mij niet zo raar hoor. Heb 'm zelf ook iets van 14 dgn gespoten. Hoop voor je dat ie gauw komt die ongi. (stom eigenlijk he..dat je er nu op hoopt...meestal (als je niet bezig bent hiermee) hoop je dat ie zo lang mogelijk wegblijft al dat gedoe iedere mnd, hahaha. En jullie hebben dus een fotograaf gevonden voor de bruiloft?! Enne...Roca...is een goeie zaak hoor! Mooie pakken/kostuums!

Hééérlijk Zoe...uitwaaien op het strand... lekker als je daar woont. Mijn vader woont ook bij het strand, als we daar zijn gaan we er ook eigenlijk wel vaak even heen, over de 'pier' wandelen.... heerlijk!

Romy, jij dus ook gauw je TP, als je gisteren de punctie hebt gehad. Spannend he...

En jij dus vamiddag TP gehad Lena... Ook jij nu dus de wachtweken in [-o< met Zoe samen... jullie drie gaan lekker gelijk op zeg!

En hoe is het bij jou nu Miepie?

Fijne valentijsdag verder allemaal, wij gaan zo maar eens even een film kijken met chippies, blokjes kaas, knakworstjes en nog heel veel andere slechte dingen erbij! Héérlijk!

Toedels allemaal, Majo.

15. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Hallo allemal,

Ook ik zou me graag toevoegen willen aan dit hoofdstuk! Heb afgelopen woensdag de punctie gehad in Düsseldorf, donderdag kon ik bellen en er waren 10 eitjes waarvan 7 bevrucht! Vrijdag had ik de TP van 2 prachtige emmy's en nu dan wachten! Mag 23 febr. bloedprikken en de 25e krijgen we dus de uitslag!

Er gaat op dit moment zoveel door me heen dat ik niet echt weet wat ik er mee aan moet, je voelt van de raarste dingen en denkt dan meteen van oh klopt dit wel..... stom he! Het proberen van je af te zetten valt ook al niet mee, want wordt er 3 keer daags aan herinnert ivm Utrogestan inbrengen. ooh wat is dit erg zeg.......

Sorry dames maar ik moest het even kwijt, wie heeft dit ook en doet er wat mee?

lief Stef

16. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

Oct 23, 2008
    1,686
    0
    0
    Hoi Stef,
    Helaas welkom hier....
    Wat jij schrijft hebben wij hier allemaal last van hoor. Je bent niet de enige. Wij zijn ook bezig met ICSI, onze 2e behandeling, 20-2 hebben wij 1e fm, dus weer spannend.

Maar die wachtweken zijn echt het ergst, ze duren zo lang, bij elk krampje/pijntje denk je...Ohoh is dit wel goed, hoort dit zo... Ik heb de 1e keer veel krampjes gehad enzo, toen ging het mis en de 2e keer met de cryo tp voelde ik helemaal niks, niks geen krampjes, maar ging ook mis. Dus het zegt echt helemaal niks. Het enige dat je kan doen is.... WACHTEN.... het meest vreselijke van de hele behandeling. Misschien kan je wat steun vinden bij het topic "Het wachtbankje".

Ik zie dat jullie behandeld zijn in Dusseldorf. Wonen jullie ook in Duitsland? Of in de buurt van de grens?

17. anoniempje24

anoniempje24 Actief lid

May 9, 2008
    201
    0
    0
    hallo allemaal!

welkom nieuwe dames!

majo vervelend zeg dat je nog zo lang moet wachten..je moet maar denken hetgaat sneller dan je denkt...

ben benieuwd lena hoe je tp was?

en zoe ik zal op me ademhaling letten goed tip!

nou ik spreek jullie gauw weer!

groetjes vivian

18. mammma2

mammma2 VIP lid

Aug 13, 2008
    6,372
    0
    36
    Majo, wat balen zeg dat je pas in mei mag beginnen? Kan je niet vragen of je al eerder met de pil mag want voordat dan de 1e spuit erin zit.......ben je ook weer ff verder.

Romy, voor jou wordt het ook wat spannender. Wanneer hoor je exact over de tp en aantal emmy's etc?

Linda, jij vrijdag al je 1e FM. Heb je al ergens last van?

Vivian, weet niet meer uit mn hoofd hoe ver jij precies zat in de behandeling maar was het niet al bijna bij de punctie?

Stef welkom! Ik heb nog geen persoonlijke ervaring met deze wachtweken dus ik heb geen idee hoe ik die door ga komen. Ik denk dat het de langste 2 weken zullen worden die er tot nu toe zijn geweest... je wordt er idd sowieso 3x per dag aan herinnerd door die bolletjes. Verder denk ik dat je alleen maar kan proberen om zoveel mogelijk afleiding te zoeken en misschien veel slapen? (gaat de tijd ook wat sneller)

Miepie, hoe gaat het bij jou? Komt je ongi al?

Bij mij gaat hij denk ik vandaag komen. Had al wat helderrood bloedverlies, echter nog niet veel. Heb al gebeld met de VU maar moet wachten totdat de hoeveelheid ook is als normaal dus verwacht dat ik morgen kan bellen en dan zal ik di of wo mn uitgangsecho hebben en bij akkoord, die avond starten met de stimulatie. Spannend maar weer!
    Gisteravond had ik ook enorme hoofdpijn. Moest zelfs 2 paracetamollen innemen dus dat was wel balen. Kan combi zijn geweest van de deca met de naderende ongi denk ik... Ook onwijs moe dus heb als een blok geslapen en kan trouwens zo weer in slaap vallen!
    Eerst maar ns douchen nu...

19. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

Oct 23, 2008
    1,686
    0
    0
    Heb niet zo heel veel last van het spuiten, alleen beetje hoofdpijn de laatste dagen, dat is wel irritant, maar ach... als dat alles is...

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Majo, wat onzettend balen... mei lijkt nog zó ver weg :-?.... maar er zal inderdaad weinig anders opzitten dan maar afwachten :(.

Stef, welkom hier. Spannend hoor, komende 2 weken!

Zoe, hoe is het met jou? Raar idee? In het AMC hebben ze inbrenghulzen voor de Utrogestanbolletjes. Geeft uiteindelijk niet minder troep qua afscheiding, maar wel makkelijker met inbrengen. In het zh eens navragen?

Vivian, weet je al of je morgen of overmorgen de punctie hebt (sorry, vast overheen gelezen :oops:)? Heel veel succes!

Susan, hier nog geen rood te bekennen. Afgelopen dagen zitten hopen dat het nog even zou wachten, wel 2x wakker geworden met heel erge ongi-krampen, maar niks... en nu zit ik te wachten ;). Jij ook nog steeds dus, begrijp ik. Ik hoop voor je dat het snel doorzet, zodat je door kan.

Ik voel me vandaag enorm beroerd; verhoging, zere keel, lamlendig... en vannacht 15 uur geslapen (!). Geloof dat dit geen bijwerkingen meer zijn, maar gewoon een griepje ;).

Share This Page