Pfff dag 8 na tp van mijn eskimootje ik ben het wachten zooooo zat zeg!! Ik begon deze poging met zeer weinig hoop, ik hoefde me er ook niet zo mee bezig te houden want ik hoef geen medicijnen niks gewoon lekker in eigen cyclus. Krijg ik dag 6 na tp paar druppies oud bloed?!? Ik dacht dat meen je niet nu al de voorbode op ongie das wel erg vroeg zeg! Maar het is bij die paar druppels gebleven. Nu weet ik niet meer wat ik ervan moet denken.. Kon ik maar naar binnen gluren
onwijs spannend, abi!!!ik snap niet dat je pessimistisch bent? een paar druppeltjes willen heus nog niets zeggen! Kop op meid
Probeer je zelf ook via vruchtbaarheidsbehandelingen zwanger te worden? TS zit namelijk in de MMM en kan me erg goed voorstellen dat je dan ontzettend bang bent voor een teleurstelling. Ik hoop ook dat het een innestelling is en dat je op de testdatum een mooie zwangerschapstest in handen mag houden.
heeey ik had op dag 8 een licht positieve test na cryo tp met kv 2 voor 5 euro. dus het is het proberen waard! ik duim
Nou en of ik in de MMM zit... Volop aan het icsi-en! Misschien kwam mijn boodschap onbedoeld anders over. Ik snap Abi wel maar denk dat het zaaks is om tijdens de WW uit één kwaaltje geen gevolgtrekkingen te doen, noch nega noch posi. Maar ach, hoor mij bezig, ik ben zelf een wachtkluns Toi toi Abitje
Hoi dames Bedankt voor jullie reacties! Ik probeer positief te zijn, ik heb iig nog nooit zomaar wat bruin verloren. Ik heb dat tot nu toe 2x gehad en dat waren bij mijn verse terugplaatsingen en op dag van de nod. De utrogestan deed dat want normaal word ik wakker heb ik rugpijn en ben ik ongie niks bruinverlies. Ik weet dat het niks hoeft te betekenen en stiekem hoop ik op innesteling maar aan de andere kant durf ik niet te hopen. Hoe dan ook ik ga nu de spannendste dagen in! Want 1 deze dagen kan de ongie komen. En ik wil ook heeeeel graag testen maar ik durf ergens niet (veel te bang dat het negatief is) En mies ik weet dat je ook bezig bent dus op mij kwam het over zoals je het bedoelde, we moeten elkaar toch wat moed inpraten in deze kl*te tijd! Liefs abi