hoi hier even een update van mij was vannochtend onderweg naar zh om te gaan prikken toen werd ik gebeld door zh of ik onderweg was[ikke ja om bloed te prikken] de waardes waren al zo hoog dat ik meteen moest komen voor een echo,.. schrok me rot zeg, dacht ohh weer overstimulatie das toch onmogelijk na 3dagen medicatie, nou meiden heb de echo gehad en alles gaat goed, er zitten waarschijnlijk 10-11 follikels as dinsdag krijg ik al de punctie en als alles mee mag zitten vrijdags de tp
Nou mari ik wacht nog steeds op je banner!!! Hier eergisteren weer begonnen met werken, maar het is toch wel erg vermoeiend alhoewel ik alleen maar achter de kassa hoef te zitten, echt intensief werken gaat niet, ben ik helemaal buiten adem( slijm op de longen gekregen) Ben ook aan het wachten op mijn ongi normaal nog 3 dagen zoiets. En dan komt de cryo tp korterbij. Maar hoe voel jij je
hoi elif wat vervelend zeg dat je zo met je gezondheid kwakelt, voor jou komt de cryo tp gelukkig nu ook weer dichtbij. mari dankjewel. ik ben best zenuwachtig voor morgenochtend, om 8.30 zaad brengen en om8.45 punctie. hebben jullie mogen kiezen 1of 2 eitjes tp, ze hadden eerst gezegd[deze gyn is niet voor twins] zowiezo 1e 2 pogingen 1tp ik heb nu een andere gyn die zij tegen mij, als er een super gedeelde is 1 bij evt b[iets minder gedeeld in overleg met ons 1of 2 tp ben benieuwd hoe dat bij jullie gaat of ging,
Meiden, Omdat ik hier toch heel eventjes gepost had, maar daarna ben verhuisd naar okt/nov omdat in nov onze poging pas ging begonnen. Wil ik jullie toch even laten weten dat ik vanochtend positief getest heb. Officieel mag het donderdag pas, maar hij is nu al flink duidelijk!
hoi regi ik hoor dat inderdaad van meer meiden dat ze er wel standaard 2tp maar is er dan echt veel bekend dat bij 2 er vaak complicaties zijn, astrid wow waneer had je de tp gehad, super zeg, de punctie is goed gegaan 5 eitjes en gelukkig genoeg zaadjes gevonden pfff erg blij ermee, nu duimen dat er bevrucht mogen worden, en er vrijdag een tp komt
over complicaties heb ik niet veel gehoord ze zeiden toen tegen mij je bent nog jong genoeg en gezond om er 2 te dragen mochten ze allebij blijven zitten. super toch je eitjes nu spannend dan heb je straks 4 dagen eerder dan mij de tp ga voor je duimen meid regi
@lucky, wij hadden de tp op 28 november en de punctie op 25 nov. Er is 1 topper teruggeplaatst, die zich dus blijkbaar behoorlijk thuisvoelde en heeft vastgehouden
hoi astrid echt super geeft ons moed , ik zit nu nog in onzekerheid, meeste zh laten een dag voor geplande tp al iets weten over de evt bevruchte eitjes, bij ons werd gezegd ga er maar vauit dat je een tp krijgt bij slecht nieuws wordt je s,ochtends gebeld, ben nu dus super nerveus, duim duim op geen telefoon met slecht nieuws, dan zal er om 11.15 een tp zijn.
hoi regi supergoed nieuws er is een toppertje 8delig tp!!! van de 5 waren er 4 bevrucht , pfff wat was ik blij met dit nieuws nu duimen dat de emmy zin heeft om bij met te blijven.
hoi regi ik hoor waarschijnlijk deze week of er cryo,s zijn die kunnen worden ingevroren, ik hoop die natuurlijk niet nodig te hebben ik ga voor jou ook duimen , je krijgt asmaandag een tp toch? ze hadden mij vande week met ustrogan bolletjes laten beginnen na de punctie , maar dit had niet gemoeten, omdat ik deze keer geen lucrin heb gebruikt, mijn baarmoeder was al gereed voor emmy zij ze, het kon geen kwaad maar mocht niet meteen stoppen, afbouwen in paar dagen,
ohw ok ja lucrin ken ik niet dus weet ook niet wat het doet, en ik wist ook niet dat je met de bolletjes moest afbouwen, bij ons is het zo dat je in 1 keer mag stoppen maar ja het is overal anders he, ja als ze goed ontdooien maandag heb ik om 16.00 weer 2 dotjes aan boord. gr regi
regi ik ga mijn duimen draaien dat ze goed ontdooien, en je een tp mag hebbben, lucrin is een eisprongwerend middel, omdat ik dat deze keer niet heb gehad, daarom had ik de hele bollen niet moeten gebruiken,in 1 keer stoppen sinds ik dinsdag begonnen was vond de gyn niet verstandig, vanaf vandaag neem ik ze niet meer
elif: ik hoop dat je ongi snel komt meid! astrid: gefeliciteerd! lucky: wat spannend, ik hoop dat het goed blijft zitten! hier gaat het opzich wel goed, nog last van misselijkheid en wat sneller moe maar verder gaat het wel. we wisten nog niet of er nog emmy's waren ingevroren hadden ze niet verteld. maar ze hebben er 1 ingevroren en hebben we nog 3 strootjes van manlief in de vriezer, van de tese.
hoi mari dankje ik hoop zo jou te volgen, we duimen door, goed te horen dat bij jou alles goed verloopt, regi heb je vandaag een tp gehad?