hey meiden, vanmorgen gelukkig goed nieuws....! Ik heb donderdag de punctie! Hoe is het met jullie? xxx
Hey Maaikie; wat een goed nieuws zeg! Wanneer heb je precies de punctie; donderdagochtend? En wanneer moet je de pregnyl dan spuiten, dinsdagsavond dan zeker? Hoe bepalen ze nou precies wanneer de tijd rijp is voor een punctie? Sorry voor de vele vragen........haha! Ik zit nu natuurlijk ook steeds te kijken hoe t bij mij zou kunnen gaan en wanneer ik dan ongeveer een tp zou hebben, maar ja, dat weet je nooit zo lang van tevoren. Wel superfijn dat t nu bij jou kan zeg! Yes! Groetjes, hypo
hey Hypo, Ja donderdagochtend om 8.30 uur de punctie en ik moet dinsdagavond de pregnyl zetten om 21.30 uur. Ik heb op dag 10 een Follikelmeting gehad en vandaag (dag 13) weer een. Aan de hand van de groote van je follikels bepalen ze dan je punctie. Mijn eggs waren allemaal rond de 15/17 mm en 1 ervan was groter. Het waren er helaas toch maar 6 maarja volgens het zkh moet het genoeg zijn. Ik zie dat je do mag beginnen met deca......spannend meis....eindelijk mag je starten zeg! Heel veel succes en ik laat do nog wel weten hoe het is gegaan. xxx
Klinkt allemaal goed Maaikie! En 6 moet idd genoeg zijn! Ben idd helemaal blij dat t bijna gaat beginnen. Elif...nog ff he!!! Fijne avond dames! Ik ga Grey's Anatomy en De Coassistent kijken vanavond; heerlijk een avondje bankhangen! xxx hypo
meiden, ik heb een vraag aan jullie. Ik barst vanaf zaterdag al van de pijn in mijn onderrug, nu heb ik al voltaren gesmeert en naproxen maar kan dit kwaad voor de stimulatie of kwaliteit van de eicellen vraag ik me af. Ik word echt gek van de pijn, gisteren kon ik niet naar de ha. Kijken of ik straks kan gaan, en morgen moeten we naar het ziekenhuis bloedprikken , en morgenvroeg dus beginnen met suprefact. Vind het maar stom toeval dat dit net NU gebeurd een balende elif
hoi maaike wat een ontzettend fijn nieuws donderdag de puctie spannend hoor , zal heel hard voor je duimen. ik ben sinds gister ongi en vanafvandaag ga ik gonal er bij spuiten, donderdag 8oktober 1e echo.
wauw lucky, wat fijn dat je nu mag gaan spuiten! Ik vond het zo fijn om die eerste spuit weer te kunnen zetten. Ga ook voor jou duimen meid! xx
hallo meiden, ben hier niet zo vaak. maar ik probeer dit topic een beetje bij te houden. hypo: wat spannend 1 okt beginnen. suc-6! ieoor: jij 5 oktober ook veel suc-6! lucky: wat spannend, hoe vondt je het spuiten? valt het mee? suc-6 met je echo de 8e maaikie: wat spannend 1 okt de punctie, heel erg veel suc-6! chantie: suc-6! ik heb ook een traagwerkende schildklier, gelukkig wordt het goed in de gaten gehouden. ik moet tussendoor ook nog regelmatig langs de internist. elif: vandaag beginnen we! leuk dat we alle 2 op de zelfde dag beginnen. vervelende situatie met je man, maar ik hoop dat hij zich eraan kan houden en van de cigaretten af blijft. ik denk dat mannen zich drukker maken als de vrouwen, maar bij de mannen merk je het vaak niet. de mijn maakt zich druk om alles! financieel, hoe het moet met oppas en werk etc! ik las ook nog dat iemand schreef over afscheiding of bloedverlies tijdens de pil? ik heb het ook wat bruin verlies en wat buikpijn, heb gebeld met het zh en ze zeiden dat het vaker voorkomt en ik kon gewoon doorgaan zoals gepland. ik heb in augustus de hele maand de pil door moeten slikken zonder stopweek. heel veel suc-6 allemaal! hoe vinden jullie het prikken? valt het mee of tegen?
hoi mari ik vind het spuiten op zich erg meevallen,[de handeling] tot nu toe ook nog geen erg vervelende bijwerkingen . zag er voor de tijd erg tegenop dacht van als me dat prikken in mezelf maar lukt. maar echt valt reuze mee, .
ik heb gisteren de eerste spuit decapentyl gezet. en het viel inderdaad mee. ik had na het prikken wel een beetje uitslag, maar dat was na een uurtje weer verdwenen.
spannend heh mari, hier de 2e dag suprefact. Tot nu toe heb ik nog geen bijwerkingen alleen wat bruinverlies , dat had ze me ook verteld dat dit kon. Nu moet ik volgende week woensdag weer voor een bloedafname, en dan waarschijnlijk de 14e met een echo samen. Dan zou ik daarna kunnen beginnen met fostimon te spuiten. Mari ben jij ook zo nerveus, ik vind het gewoon zo onwerkelijk. Terwijl we nog niks in handen hebben hahaha.
Hey Elif! Ja, dat onwerkelijke...dat heb ik ook wel heel sterk hoor. Vandaag m'n eerste spuit gezet, pfff...was wel ff een drempeltje, maar het is gelukt! Ik vond de vloeistof wel erg branden en mijn huid was ook een beetje geirriteerd. Dus ik ben benieuwd of ik dat elke dag heb. Tis toch best ff wennen hoor! Wij hebben de 14e echo en dan als t goed gaat beginnen met de puregon. Dus Elif, we lopen heel erg gelijk op; kunnen we mooi ervaringen uitwisselen. Fijne avond! xxx hypo
Hey Mari, Ik zie dat jij ook wat uitslag had van de deca; ik ben dus niet de enige. Mijn huid reageerde, werd wat rood en dikkig. Maar idd na een uurtje was t weg; wel branderig gevoel nog een beetje. Nou dames...we lopen erg gelijk op; gezellig! xxx hypo
hoi meiden lees bij jullie over gebruik deca is dit hetzelfde als gonal f ,als ik het zo lees wel, ik heb nl ook bij de gonal f dat de huid uurtje branderig en beetje opzet,zet spuit ook telkens op andere plaats om evt irritatie van de huid te voorkomen. verders gaat alles nog zonder klachtjes.
volgens mij is gonal f een stimulatiemiddel niet? deca is voor de cyclus plat te leggen dus geen stimulatiemiddel. Hier weer mis met mijn rug jeetje, ging het wat beter hebben ze me op het werk met gordijnstofrollen laten slepen van zo'n 20 kg is het weer mis jeetje. Ik was net blij dat het beter ging. ik ga maar ff in een warm bad liggen denk ik xxx
hey meiden, Gisteren de punctie gehad, ben blij dat het weer achter de rug is. Heb nog erg veel last van mijn buik, de ferti-arts kon 1 eileider niet goed vinden en is flink aan het zoeken geweest, flinke bloeding gehad daardoor. Na de punctie 2 x niet goed geworden, volgens mijn man was ik helemaal grauw. Ze hebben 5 follikels kunnen aanprikken en ik mag vandaag om 11.30 uur bellen wat tot nu toe de resultaten zijn. Ben erg benieuwd, hopelijk krijg ik goed nieuws. Ga straks even alles nalezen, moet even zoon naar school gaan brengen. Tot zo. zzzz
ohw maaike dat klinkt allemaal behoorlijk minder:S Akelig hoor! Ben erg benieuwd straks naar het resultaat xxx