1e icsi sept/okt 2009

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lucky18, 4 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    elif vervelend dat je last van je rug hebt, sterkte!

grappig elif en hypo dat we zo gelijk lopen. hopen dat we ook tegelijk zwanger zijn ;)
    dat branderig gevoel had ik ook wel een beetje.
    gelukkig niet veel bijwerkingen dames ;)

ja onwerkelijk he, het is nu zo dichtbij. ik ga voor ons allemaal duimen dat we met de kerst een mooi kadootje krijgen ;)

maaikie: vervelend dat het zo gegaan is de punctie. heb je er nog veel last van? en weet je het resultaat al?

2. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    hey meiden,

Ik weet nog niets, dadelijk even bellen rond 13.30 uur. Vanochtend was er nog niets bekend.....ben zwaar zenuwachtig.

Lucky: Hoe voel je je meid? Gonal is hetzelfde als puregon, zoals Elif al zegt beide stimulatiemeds, deca is om je cyclus plat te leggen. Ik had van de puregon ook af en toe wel last, brande een beetje. Nu zit mijn buik helemaal onder de blauwe plekker van het spuiten.

Elif: Merk je al wat van de suprefact? Doe het rustig aan hoor met je rug, aan jezelf denken! Spannend dat je binnenkort kunt gaan spuiten, wat is fostimon precies? Zie je er erg tegenop?

Mari: Gaat het een beetje met de deca spuiten?

Hypo: alles goed meid?

Ik zal binnenkort ons schema even bijwerken, dat is wat makkelijker!
    Ben een beetje de weg kwijt wat iedereen nu doet, spuit en wanneer!!

Laat jullie straks wat weten hoor!

xxx

3. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Spannend Maaikie; ik duim voor je!
    xxx hypo

4. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    goed nieuws....alle 5 de eicellen zijn bevrucht.....nu nog afwachten of de deling goed gaat. Als ik morgen wordt gebeld voor 12.00 uur dan gaat het feestje niet door. Anders moet ik zondag om 11.00 uur in Tilburg zijn voor de terugplaatsing.

Pfffff de zenuwe hakken er goed in.

xxxx

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    wat goed zeg maaike van harte gefeliciteerd!
    xxx

6. lucky18

lucky18 Actief lid

30 jul 2009
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal

elif wat vervelend zeg dat je zo,n last van je rug hebt.
    maaike, de punctie is dus best pijnlijk voor je geweest,
    ben erg benieuwd is er een tp geweest en hoe is die verlopen.
    hier bij mij gister ging de spuit klaarmaken niet goed begreep er niets van moest eerst gonal doen dan lucrin optrekken had nog getikt geen luchtbel toch zat er boven veel lucht en klopte de verhouding niet heb toen maar heel de spuit weggegooid en nieuwe gemaakt,
    hoop niet dat het vaker voorkomt anders kom ik mischien medicijnen tekort of mischien dat ze dan een receptje erbij geven? als de dosering word verhoogd deze week zou ik toch ook te weinig hebben, ik zit nu op de6e dag ik voel eigenlijk nog steeds niet echt veel in mijn buik , weet niet of dat positief of negatief moet worden gezien? heb jij in die dagen iets gevoeld in de eileiders.
    vandaag ben ik jarig dus weer jaartje ouder geworden,
    straks lekker gebakje eten.
    fijne dag allemaal.

7. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Lucky: wat vervelend dat t klaarmaken niet helemaal lekker ging. Moet je elke spuit zelf klaarmaken? Dat lijkt me lastig. Beter dat je t wegdoet dan dat je spuit met iets waarvan je niet zeker bent dat t goed is. Gefeliciteerd trouwens met je verjaardag! Maak er een gezellige dag van!

Maaikie: over een uurtje de terugplaatsing! Wat heerlijk! Fijn dat er 5 goede embryo's waren. Volgens mij is dat een prima aantal, niet te veel en niet te weinig. Succes straks!

Elif: hoest met je rug; alweer een beetje beter?

all: Hier nu 3 keer gespoten. Heel wisselend eigenlijk. De eerste keer had ik wat huidirritatie; volgens mij had ik niet diep genoeg gespoten. De andere dagen minder irritatie, maar ik vind het inspuiten van het goedje best pijn doen (de prik op zich niet). Verder nog geen last van bijwerkingen gelukkig. Ben wel moe, maar ja, dat kan overal van komen natuurlijk!

Fijne zondag verder dames!
    xxx hypo

8. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    ***inbraak***

Hey meiden,
    Hier een lotgenoot uit de aug / sept groep
    Ik wilde jullie even allemaal een hart onder de riem komen steken en heel veel succes wensen

Ik had het ook nooit verwacht, maar hier is het ( voor zover) gelukt
    nu jullie nog!!!

toi toi toi

liefs Confidence

***uitbraak***

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ah confidence wat lief, ja het was idd zo dat je het niet meer verwachtte en dan ineens:D.
    Hier gaat het steeds beter met mijn rug, heb extra de electrische deken opgelegd voor 's nachts en dat helpt best goed.
    Maaike fostimon is het ongeveer hetzelfde als menopur, hetzelfde principe.
    Hier nog steeds geen bijwerkingen * afkloppen* ben erg benieuwd of ik dat zo volhoudt tot het begin met de fostimon.
    maaike meis vandaag is je tp wat spannend zeg!!!
    Alvast heel veel succes!!
    hypo, dat is niet fijn meis dat je zoveel pijn ervan hebt.
    Ik ben echt blij met mijn suprefact ik heb zoooooo'n angst voor spuiten.
    nog een prettige zondag meidem
    xxx

10. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    hallo allemaal!

maaikie: hoe is het gegaan de terugplaatsing? en hoeveel zijn er terug geplaatst? ik ben benieuwd.

Lucky: vervelend dat het mengen zo moeilijk ging. ik hoop dat het straks beter gaat.

Hypo: de uitslag is normaal, in de bijsluiter staat ook dat dit het meeste voorkomt. ik heb ook de ene keer meer uitslag als de andere keer. maar het is zo weer weg.

Confidence: gefeliciteerd. bedankt voor je medeleven.

elif: gelukkig dat je nog weinig last hebt van de bijwerkingen en dat het met je rug wat beter gaat.

hier heb ik zaterdag mn menstruatie gekregen :). nu mag ik woensdag komen voor een echo!

11. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meiden,

Alles is goed gegaan zondag. Heb er 1 teruggeplaatst gekregen......hopelijk blijft ie lekker zitten (9 mnd).
    Heb wel wat krampen, zou dit normaal zijn??

Ga straks even alles lezen en reageren, ben nu even druk.

xx

12. lucky18

lucky18 Actief lid

30 jul 2009
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi
    maaike

wat fijn dat er een toppertje is terug geplaatst, dat het maar heerlijk blijft zitten 9maandjes.
    waren je anderen bevruchte eitjes goed genoeg om in te vriezen?
    las dat je in tilburg de tp hebt gehad daar ben ik ook onder behandeling.

13. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Hey Lucky

Dat is ook toevallig zeg. Ik heb de punctie wel in Den Bosch gehad, terugplaatsing in Tilburg. Wij wonen in Rosmalen!
    Ze laten me binnenkort weten hoe het met de andere 4 is afgelopen, hopelijk kunnen ze de vriezer in.

xx

14. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    *Breek in* Hey Maaikie!! Gefeliciteerd met je toppertje!! Dat ie maarlekker lang bij je mag blijven!! Van de andere 4 dus nog niets gehoord? Wanneer hoor je dat dan? Hopelijk kunnen die nog de vriezer in, maar ben je ze lekker helemaal niet nodig. Tsja...evnetueel voor een derde ofzo tzt:) *Breek uit*

15. lucky18

lucky18 Actief lid

30 jul 2009
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal
    hoe gaat ie met jullie.
    ik kan nu goed voelen dat mijn eierstokken aan het werk zijn [zwaar gevoel] morgen echo ben benieuwd.

16. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    maaikie: ik ga voor je duimen dat het 9 maanden blijft zitten!
    weet je al wat over de andere?

lucky: veel suc-6 morgen!

ik heb vandaag de echo gehad. baarmoeder was mooi dun, maar ze kon het verder niet goed zien dus moest ze een beetje door duwen, was wel vervelend.
    ik mag vandaag met de puregon beginnen 300 eh.
    volgende week dinsdag moet ik weer terug komen voor een echo en bloedprikken om te kijken hoe de eitjes groeien.

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    hier vandaag bloedgeprikt en ze hebben net gebeld dat dat goed in orde was, volgende week voor een echo zoals mari hem hierboven beschrijft, en weer bloedprikken.
    jeetje ik lig dan wel achter :p
    Hoogstwaarschijnlijk volgende week woensdag of donderdag met de fostimon beginnen.
    Ben vandaag wel "ongesteld "geworden, maar dat is volledig normaal zei ze.
    De ene heeft het de andere niet.

lucky wat spannend zeg!!!
    Mari heel veel succes met de puregon!!!

18. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Lucky en Mari; spannend allemaal. Mari, fijn dat je verder mag, dat t goed was.

Elif: waar kijken ze precies naar in het bloed? Ik hoef nl helemaal nog geen bloed te prikken. Ik moet wel ook woensdag terug voor een echo (9.30; dus half uurtje later dan jij). Hopelijk mag ik dan met de puregon beginnen. Ik ben nog niet ongi geworden; die verwacht ik dit weekend. Hopelijk is t woensdag met die echo dan over.....
    Spuiten vandaar ging weer ietsje beter. Nu vond ik de prik zelf weer meer pijn doen dan het inspuiten....ach..zo blijven we lekker bezig!

xxx hypo

(nog iets meer dan een week werken en ik heb lekker vakantie; zalig, want ik ben zo knetterdruk op mijn werk en slaap daarbij superslecht, dus ik kan t ff bijtanken wel gebruiken)

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    hypo ze kijken dan in belgie of de medicatie aanslaat.
    Dat kunnen ze aan je hormonen zien.
    Tenminste zo legden ze het uit

20. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Oh, nou dat is dan idd anders dan hier. Zitten ook wel veel verschillen in hoor per ziekenhuis.
    Weltrusten!
    xxx hypo

Deel Deze Pagina