he meiden, Ben ik gewoon helemaal op dit topic vergeten te posten dat ICSI 2 mislukt is......wat stom van me. Tja helaas vorige week do al ongi geworden. Maandag gesprek gehad over terugplaatsing cryo's. Dit gebeurd in volgend cyclus, op dag 1 start ik met de meds. MMiiiiirrrrr, spannend meis, ga je vrijdag nu testen?? Ga voor je duimen hoor. Mary, jij over 2 dagen de punctie. Ik ga aan je denken!! Hypo,hoe is het met je meis? Elif, ga het allemaal goed met het prikken? Wat fijn dat je man je helpt. Wanneer ook alweer FM?? Sabje, wat balen meid dat je ook ongi bent geworden.....sterkte. Lucky, alles goed met jou?? Zo ben ik nu nog iemand vergeten....?? Ga nu even werken, tot later. xxxx
Hey dames! Goed nieuws hier; we mogen door!!!!!!!! Ben echt helemaal blij! Zaadkwaliteit was nu zoals ze van mijn man gewend zijn (nog hartstikke slecht natuurlijk, maar we doen niet voor niets ICSI). Dus ze zien geen enkele reden om te stoppen. Echo was ook goed baarmoederslijmvlies mooi dun, wel een kleine cyste aan 1 kant, maar niet noemenswaardig. Mijn dag/week is weer goed! Morgen beginnen met de puregon en volgende week vrijdag 1e fm! Het komt nu steeds dichterbij! xxx hypo
Maaikie, wat rot voor je! Heb je het gesprek over terugplaatsing cryo al gehad? Hoe snel kun je terecht? Hypo, fijn dat je verder mag!
Thanxx! Ik voel me verder best goed eigenlijk. Bijwerkingen van de deca vallen wel mee. (ik ben nog geen hormonster!) Wel af en toe een opvlieger. De combinatie met werken vind ik wel zwaar (ben ook erg druk geweest op mijn werk vorige week). Maar nu heb ik een weekje vakantie, dus dat kon ik wel goed gebruiken. We hebben in het zh ook ons ongenoegen geuit over de toch iets te onpersoonlijke benadering (ging vorige week heel gek met hoe ze ons dat nieuws brachten). Gelukkig was de arts heel begripvol en nam ze ons serieus. Ik ga nu lekker slapen; ben ik wel aan toe. En hoe is t met jou nu dan? Wel zwaar he, als zo'n poging mislukt is. Heb t nog niet meegemaakt, maar lijkt me heel erg moeilijk. Sterkte meid!
maaikie: wat balen dat de poging mislukt is, sterkte! ik hoop dat de volgende raak is, ik ga voor je duimen. hypo: wat fijn dat jullie door kunnen met de puregon. spannend hoor volgende wk 1e fm meting. elif: spannend jij morgen alweer een fm metig. heel veel suc-6! zullen we het overzichtje nog bijhouden? is misschien wel makkelijkker om bij te houden wie waar mee bezig is
Mari ik ben heel erg benieuwd hoe je punctie gisteren is geweest??? Hopelijk alles goed gegaan? Hoe is het met de rest van de meiden. Hier morgenvroeg weer een echo en weeeeeer bloedprikken. ben zo benieuwd wat ze gaan zeggen over defollikels ben er zo ongerust over dat ze niet goed doorgroeien door het aantal. xxxx elif
hallo allemaal! de punctie is goed gegaan. ze hebben er 8 weggehaald. ik heb na de punctie de hele middag geslapen en toen ik net een uurtje op was moest ik flink overgeven. zal wel door de medicatie en misschien ook wel spanning zijn geweest. als het goed is dan is maandag middag de terugplaatsing, ik moet ma.ochtend bellen om te vragen of het doorgaat. elif hoe was jou fm?
@Mari: nou, dat is toch wel een goede score!!!! (of was je niet blij?) Hoe was het met de pijn bij de punctie? Viel het mee/tegen?? Ik krijg als het goed is een soort roesje als pijnstilling. Sterkte meid; ik duim voor je dat t 8 goede bevruchtingen oplevert! xxx hypo
Poging tot een vernieuwd lijstje: Maaikiexxx: Icsi 1 na 1 Ivf: helaas mislukt; nog 2 cryo's Lucky18: Icsi 1 (?): poging helaas gestaakt ivm overstimulatie Elif82: Icsi Tese 1: 25 okt volgende FM Mari: Icsi 1: 8 eitjes; 26 okt waarschijnlijk tp Hypo: Icsi 1:31 okt 1e FM Ieoor: Icsi 1 na 1 Ivf: helaas 2 eitjes; escape IUI Hoe is het eigenlijk met Miiirrrr??????
hey meiden, Mari, goede score meid. Ga voor je duimen dat er mooie bevruchtingen ontstaan. Wat balen dat je na de punctie niet lekker bent geweest. Ik ben na m'n punctie ook 2 keer bijna flauwgevallen, door de pijn/spanning etc. Voel je je nu weer beter?? Hoe is het eigenlijk met Mmmmiiiirrrrr?? xxxxx
Nou meiden hier ben ik dan!! Met goed nieuws, vanavond gaat de pregnyl erin en dinsdag de punctie! Er waren in totaal 28 follikels te zien tussen 11 en 20 mm. De meesten waren rond de 16,5 een paar van 18 en nog een paar van 20mm. Dus groen licht voor de punctie. ben erg benieuwd hoor en nerveus hoe zou het allemaal zijn. xxx
Elif; wat een goed nieuws! En wat spannend!!!!! Een goede score in ieder geval. Wanneer doen ze de tese bij je ventje??? Wens hem ook veel sterkte en succes! En jij veel sterkte bij de punctie!!! Ben benieuwd hoe je het ervaart. xxx hypo
jaaa! de terugplaatsing gaat door! vanmiddag om 15.00 uur. ik heb gelijk vrij gevraagd van me werk voor deze week. in het info boekje staat nl de eerste 4 dagen na tp geen zware werkzaamheden verrichten. en ik werk in de zorg, dus neem geen risico ik heb wel wat last van buikpijn, maar gelukkig niet meer overgegeven. elif: wat een goed nieuws! geweldig! wanneer gaan ze de tese doen? hoe is het met de andere meiden? oh, ik vond de punctie zelf op zich wel meevallen. ik kreeg nog een eenmalige katheter omdat me blaas niet helemaal leeg was, daar voel je niks van
hoi meiden ben even afwezig geweest om er even niet zo mee bezig te zijn , voelde me lichamelijk niet echt lekker, zit nu op 18e dag na onderbreking, en nog steeds niet ongi geworden. wacht nog paar daagjes af dan bel ik het zh. heb net beetje bijgelezen, maaike balen zeg dat het niet is gelukt. mari wat spannend meid , vandaag tp . elif hoe is het met jou. sorry als ik even iemand over sla met vragen hoe het gaat. ik hou het even niet helemaal bij wie met wat bezig is op dit moment, ik hoop dat alles goed gaat met jullie. groetjes
och arme lucky nog niet ongi. dames de tese is ff voor mijn punctie bijna tegelijk. erg spannend hoor mari heeeeeeeeeeel veel succes vandaag, wat goed zeg! xx
lucky: wat balen dat het nog niet doorgezet is. heel veel sterkte! elif: heel veel suc-6 vandaag! ik ben benieuwd hoe jij het ervaart. ik heb gisteren de terugplaatsing gehad. ik heb er weinig van gevoeld. ze hebben 1 embryo teruggeplaatst en nog 2 emmy's over. ze zeiden dat die ene door 8 gedeeld was? ik snapte het niet zo, maar volgens ons komt het erop neer dat het zich steeds gaat delen tot dat het een baby is. de eerste 4 dagen lekker rustig aan doen, op advies van gyn. 10 nov. mag ik testen via bloedprikken
Hi meiden, ik heb zojuist bijgelezen, spannende tijden voor een aantal van jullie! Even ene kleine update van mij: op 23 oktober ben ik ongesteld geworden. Poging mislukt dus. Hoewel ik realistisch was en wist dat de kans dat het in één keer zou lukken, minder dan 50% was, was ik toch wel teleurgesteld. Ik had al een korte vakantie gepland en ben dus de zondag vertrokken naar Frankrijk. Ik ben vandaag weer teruggekomen en ga maandag met de kliniek bellen voor een afspraak over het "hoe nu verder". Ik heb nog 3 cryo's en wil heel graag snel een tp (poging 2).... Hou jullie op de hoogte! Elif en Mari, minimaal één van ons moet toch zwanger raken zou je zeggen. Ik duim voor jullie!!!