mmiiir: wat balen dat het niet gelukt is. ik hoop dat je snel door kan naar de volgende ronde. ik ga voor je duimen.
hoi allemaal mmirrr, jammer zeg, wil even zeggen dat ik je een keisterke chick vind je doet het toch allemaal in je eentje , gaat je gevoel achterna, vind ik echt tof dat je dat kunt en aandurft. veel sterkte volgende ronde. elif hoe gaat het met jou. mari hey is de tp je meegevallen, ga heel hard duimen voor je dat je 10nov positief nieuws mag krijgen.
vandaag naar zh geweest, onderzoek eileiders en baarmoederslijm gehad, beetje vaag nieuws ze kon niet zeggen of er nu een eisprong aan zat te komen of dat er mischien al een geweest was, wel dat het baarmoederslijm herstellend was, vet positief nieuws hoef geen 2 cyclussen te wachten voor nieuwe poging, moet nu eerst wel 2 weken afwachten of ik ongi word, zonniet wordt deze opgewekt, dan en totaal ander schema als de vorige keer ook ander medicatie, ga nu vanaf dag 5 met clomid beginnen dan om de andere dag spuiten met gonal f, wel moet elke dag naar zh voor bloed te prikken.
he meiden, Hoe is het hier. Mmiiirrrr meis wat rot voor je. Vind het echt heel vervelend, fijn dat je weer verder kunt kijken, dat valt ook niet altijd mee. Lucky balen meis, dat je je even niet fijn voelt. Het is ook niet nikx allemaal. Doe het rustig aan hoor. Mari hoe voel je je? Je zit alweer en week na terugplaatsing. Ik hoop dat je over een week een positieve test hebt. Hypo hoe is het met jou? Je had toch vorige week vrijdag een FM....ben benieuwd hoe het gaat. Hebben jullie het al gehoord van Elif. Het gaat niet goed met haar ivm overstimulatie. Vannacht is het erg slecht gegaan en hebben ze haar zelfs aan de beademing gehad. Ben hier super erg van geschrokken. Er is ook geen terugplaatsing geweest, wel 3 cryo's. Hier alles z'n gangetje, nog steeds in afwachting van ongi. Daarna ga ik starten met de cryo's, ik heb er zin in. Liefs Maaike
Hey meiden, Wat een triest nieuws hier toch allemaal weer. Ik vreesde het al van Elif, omdat ze al schreef dat ze benauwd was en dat is natuurlijk helemaal niet goed. Nu maar hopen dat ze snel opknapt! Lucky; wel fijn dat je niet nog 2 cyclussen hoeft te wachten. Apart dat je straks om de dag gonal gaat spuiten. Goed dat ze je zo goed in de gaten gaan houden (je ziet bij Elif wat er fout kan gaan). Hier gaat het hartstikke goed tot nu toe! Ik had vrijdag idd een eerste FM en daar waren al erg veel follikels te zien. Ik schrok ervan, want t neigde naar overstimulatie. Maar.....uiteindelijk was mijn bloed nog net goed (precies op de grens) en mocht ik meteen zondag voor mijn punctie gaan. Dat ging dus ineens heel snel. De punctie was best heftig moet ik zeggen, maar het resultaat was goed; 15 eicellen. Niet alle eicellen waren groot genoeg om iets mee te doen. Uiteindelijk hebben we nu 6 embryo's, waarvan ik er morgenochtend 1 krijg teruggeplaatst. En dan kan het wachten gaan beginnen.....superspannend! Ik moet nog wel erg bijkomen van de punctie; mijn buik voelt nog best opgezet, maar ik heb verder geen klachten. Wel heel moe, dus maar even niet aan het werk. So far so good dus....hoewel ik nog niet echt blij durf te zijn moet ik zeggen. We weten natuurlijk helemaal nog niet hoe de afloop zal zijn. We shall see! Groetjes, Hypo
lucky: gelukkig dat je niet hoeft te wachten. wel jammer dat ze het niet goed konden zien. maaikie: ik hoop dat je ongi snel doorkomt en weer verder kan. hypo: wat spannend! ik hoop dat het mooi blijft zitten. ik ga voor je duimen. van elif had ik ook al gehoord, arme elif! heel veel sterkte en dikke knuffel! hier is het nog wachten op de 10e! wel spannend, ik hoop dat het raak is. maar af en toe heb ik toch wel wat ongi achtige krampjes
mari: spannend he meid! Duimen dat t lukt! Ik heb sinds vanmorgen een topembryo in mijn buik dus plof ook op het wachtbankje neer! xxx hypo
Hypo.....wat spannend toch.....ga weer voor je duimen. Mooie score trouwens! Doe het lekker rustig aan, ik vond de punctie ook weer super heftig en had daarna veel last van mijn buik. Ga aan je denken morgen. xxx
hypo spannend voor je meis, dat je emmy maar lekker veilig blijft zitten komende 9maandjes maaike nog even wachten op je ongi, en dan kun je gelukkig wer verder met de over gebleven emmy,s.
ik heb vandaag de uitslag gekregen........ het is positief! ik ben zwanger!! volgende wk de eerste echo
Whaaaaaa Mari, dat meen je Gefeliciteerd meis! Na al die jaren, al die onderzoeken, nu zwanger. Wat heeeeerlijk Geniet er maar lekker van meis. Op naar de 1e echo!
Yessssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!! Super meid! Eindelijk eens goed nieuws; dat geeft de burger moed! Top! Volgende week al eerste echo? Dat is vlot! Hoe lang na de tp is dat dan? Oh, ben helemaal blij voor je; wat een goed nieuws!
MARI VAN HARTE GEFELICITEERD wat een geweldig nieuws. ga er heel veel van genieten meid, het is je echt gegund, zulk nieuws geeft je moed.
Lieve Mari, Waaaaahhhhh gefeliciteerd meis.....geweldig voor jullie. Van harte gefeliciteerd en op naar je eerste echo!! xxxx Maaike
bedankt allemaal voor jullie felicitaties! het is als het goed is nu de 16e dag na de terugplaatsing. dus volgende week zit ik op 22 dagen. ik moest gisteren huilen van geluk. na 3,5 jaar zwanger. ik kan het nog steeds niet geloven. ik ga voor iedereen hier duimen dat jullie dit jaar ook nog zwanger raken! dikke knuffels voor iedereen
Whaaaaaaaaa GEFELICITEERD !!!!!!!!!! Ik hoop dat je ook op die wolk gaat klimmen en daar de komende 8 maanden lekker op blijft zitten!!!!