Ik mag mij hier ook terug melden, oooooeeeeeefffff... wat een opluchting!!! De schrik zat er goed in na mijn missed abortion in juni dat ik me hier niet snel meer zou melden. Na 4 rondes heb ik terug een positieve test. Het is nog héél pril, ik teste gisteren op 10 dpo licht positief. Diezelfde test had ik pas op 15dpo bij mijn vorige zwangerschap. Dat geeft me nu toch wel moed dat het nu wel goed zal gaan. Ondanks dat we zeer blij zijn zit ik toch nog niet op mijn roze wolk. Het dringt nog niet echt tot me door. Ook omdat ik terug héél weinig symptomen heb.
Symptomen zeggen niks over t wel of niet goed gaan van de zwangerschap, ikzelf heb nauwelijks symptomen gehad trouwens Gefeliciteerd!! Lekker genieten gaan
Gefeliciteerd! Spannend hè? Ik ben nu ook opnieuw zwanger na mijn miskraam van februari. Heb net alle vruchtbaarheidsonderzoeken achter de rug en zouden volgende week de uitslagen bespreken en plan van aanpak. Dat wordt even een gezelliger gesprek 😊
Gefeliciteerd en geniet er van! Heb zelf ook helemaal geen symptomen, alleen aan mijn borsten kan ik wat merken maar verder ook niet hoor!
Heeeyy Daphne gefeliciteerd meid en nu lekker genieten he meid. .we blijven hoop houden na een heftige periode..nu hopen dat iedereen van Juni snel op roze mag! en ik snap je gevoel helemaal..ik was ook heeeeel voorzichtig de eerste 12 weken maar nu ga ik het steeds meer geloven
Proficiat!! Super!! Hier ook spannend, na 5 ma s en de geboorte van jongste zoontje heel spannend of het nog een keer mag lukken ...pff...laat die drie maandne maar snel voorbij gaan