Verschil tussen voorwerk en echte weeën?!

Discussion in 'De bevalling' started by caroline1978, Feb 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    1,200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Vraagje: zijn echte weeën eigenlijk harde buiken met enorme krampen? Of zijn echte weeën gewoon enorme krampen/pijn zonder dat je buik hard wordt?! Of wisselt dat...?!

Hier al zeker wat voorwerk, sinds gistermiddag nog eens een stuk toegenomen. Vaak een harde buik die pijnlijk is maar ook echt krampen (beetje menstruatiekrampen) zonder dat m'n buik hard wordt. Nog echt zonder regelmaat en ook niet zo pijnlijk dat ik even niets kan doen, maar kan natuurlijk wel ineens het echte werk worden!!!

2. 2jees

2jees Niet meer actief

Ik had er altijd harde buiken bij. bij de eerste merkte ik het verschil wel, bij de tweede liep ik a weken rond met harde buiken die pijn deden, voorweeen. Toen de echte weeen kwamen twijfelde ik of het zo was. Iets meer pijn, niet regelmatig. Toch maar gebeld, 8 cm ontsluiting en 1,5 uur later een dochter..

3. 2jees

2jees Niet meer actief

O ja je kunt met echte weeen ff niks anders als wegpuffen hoor! Daardoor had ik door bij de tweede dat het toch anders was.

4. caroline1978

Feb 20, 2012
    1,200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Dank je wel voor je reactie, duidelijk zo!

Het waren bij mij waarsch indalingsweeen want m'n kleine meid is (eindelijk) ingedaald!!

5. 2jees

2jees Niet meer actief

Ja dat kan ook goed! Voel je wel een paar weken soms. Vervelend maar dat ze ingedaald is is positief! Ik wens je ook een vlotte bevalling ;)

6. caroline1978

Feb 20, 2012
    1,200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Thanks, ik hoop t ook!!

Share This Page