Om half 7 a 7 uur gaan we smorgens uit bed. Als ze dan tegen half 9 moe is gaat ze naar bed.(als ze gaapt neem ik aan dat ze moe is). Maar dan..............dan wil ze niet slapen en kruipt dan door haar ledikant heen, gaan zitten, staan, noem maar op. Om half 10 is ze dan meestal nog wakker, soms slaapt ze dan nog een uurtje. Dan het volgende, om half 11 eruit, want dan is ze alweer wakker, om half 1 is ze dan weer doodmoe, alleen maar gapen gapen gapen. En ja daar gaan we weer, slapen doet ze niet!!!! Heb haar wel tot kwart over 2 in bed gelaten, maar toen sliep ze nog niet en heb haar eruit gehaald. Ik word hier een beetje radeloos van dat ze niet wil slapen ondanks dat ze moe is. Wat kan ik hier nou aan doen? Haar gewoon maar hele dag oplaten terwijl ze moe is lijkt me ook niet echt optie, want vrolijk is ze dan totaal niet als ze moe word. Help!!!! Liefs een radeloze moeder.
Als Lotte gaat geeuwen ben ik eigenlijk al te laat. Lotte gaat eerst in haar ogen wrijven. Zijn er geen tekenen voor het gapen te zien? Misschien ben je net iets te laat.
Misschien een sprong! Dan wil alles nog wel eens tegendraads zijn. Heerlijk he, na het niet-middagslaapje zo'n lekker chagerijnig kindje die helemaal niks wil. Niet zitten, niet liggen, niet in de box, maar ook niet op schoot... Zo herkenbaar. Gaat vast wel weer over over een weekje.
hoe oud is ze? Ik zou proberen om haar wakker te houden tot het middagdutje. Grote kans dat ze toe is aan 1 slaapje.
o sorry had ik er niet bij vermeld, onze dochter is bijna 14 maanden. Ze heeft altijd veel slaap nodig gehad.
Ik zou haar dan nog maar 1 slaapje laten doen, na de boterham 's middags, daar is ze dan wel aan toe.
en als je haar nou is wakker houd tot na het middag eten? Esmee slaapt sinds ze denk 10 maanden is smorgens al niet meer. Esmee gaapt ook wel is smorgens maar ik breng dr echt niet naar bed dan heeft ze even een dipje en dan even later speelt ze weer vrolijk verder.