voorweeen en bloedverlies

Discussie in 'De bevalling' gestart door momfertje, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Zuid Holland
    Hoi allemaal,

Na een nacht vol pijnlijke voorweeen, nu net bloedverlies bij het plassen. Ben benieuwd. Zou het begonnen zijn? Wie is ook zo begonnen of herkent het?

2. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    gisteren nog een voorlichting gehad, waarbij verteld werd dta het normaal is dat je bloedverlies krijgt bij voorweeen ivm rijp worden baarmoedermond. Maar dat het niet hoeft door te zetten. Als het meer wordt dan bij menstruatie direct even bellen met VK.
    Hoop natuurlijk wel voor je dat het begonnen is!Spannend!

3. Bri

Bri Niet meer actief

Bij mij begon het de eerste keer met lichte weeën en verlies van bloederig slijm. De nacht erop werd onze zoon geboren!
    Bij dochter had ik al veel langer voorweeën (paar weken), maar toen het voor het echie ging, was er ook weer slijm met bloed.

Als je veel bloed verliest moet je wel de vk bellen.

4. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    Zuid Holland
    De voorweeen zijn inmiddels weer wat afgenomen maar nog wel wat bloed dat inderdaad wat slijmerig is. Ben erg benieuwd hoe het verder gaat. En bedankt voor de reacties !! :D

5. Bri

Bri Niet meer actief

Je weet natuurlijk nooit hoe lang het nog duurt, maar het is wel een beginnetje zo. Blijkbaar is je baarmoedermond ergens mee bezig, anders zou je dat slijm niet verliezen...
    Hopelijk komt jullie kleintje gauw.
    Neem een beetje rust, nu het nog kan. Misschien moet je vanavond nog 'aan de bak'!

6. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja, ik hoop dat het gaat beginnen want anders moet ik op 4 juli een geplande ks en dat heb ik liever niet. Ik heb dus de tijd tot 3 juli om natuurlijk te bevallen. Bloedverlies stopt niet en ben net duidelijk een gedeelte van de slijmprop verloren. Dus ben erg benieuwd hoe het verder verloopt. Rust nemen zal ik zeker doen!!

7. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Misschien een rare vraag maar waarom mag je nu als het zelf begint wel normaal bevallen?
    En anders een geplande ks terwijl ze mits mogelijk ook in kunnen leiden?
    Snap het niet helemaal hahaha

8. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Spannend hoor!
    Ik had ook een ks geplant staan, voor de 12e. Ivm stuitligging.. De kleine man besloot zich op het laatste moment nog te draaien.
    Als de bevalling voor die tijd was begonnen, mocht ik nog zelf beslissen of ik een vaginale bevalling of ks wilde.

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Spannend! Hier geen bloedverlies gehad bij voorweeen en nu rommelt het ook weer maar ook nog niks gezien.
    Vorige keer pas tegen einde van de bevalling m'n slijmprop verloren.

10. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben bij mijn eerste kindje via inleiding ( pre-eclampsie) 4 dagen bezig geweest om op 6 cm ontsluiting te komen en verder wilde het niet vorderen. Uiteindelijk is het een ks geworden. Dit wil ik deze keer absoluut niet nog een keer meemaken. Dus hebben we afgesproken dat we niet gaan inleiden maar dat ik óf natuurlijk beval óf met een ks. Het ziet er nu wel een beetje naar uit dat het natuurlijk lukt tenminste dat hoop ik:D en anders wordt het 4 juli een ks.

11. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    Zuid Holland
    Spannend! Hoe ver ben je?

12. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    Zuid Holland
    Dat is wel fijn, een ks brengt toch wel wat herstel ellende met zich mee pffff:( alhoewel een normale bevalling ook niet altijd zonder kleerscheuren is natuurlijk haha.

13. Bri

Bri Niet meer actief

Hoe gaat 't nu bij je? Ben een beetje nieuwsgierig, dus ik blijf dit topic wel even volgen...

14. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    hoe gaat het bij jou, momfertje?
    ik lees mee... toch spannend... want bij mij rommelt het ook
    vanochtend slijmprop verloren, en voorweeen om de 10-15 min

15. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    aaaaaaaah kijk dat verklaard weer een hoop he.
    Tja denk vraag het gewoon want het is niet de normale gang van zaken zeg maar hahaha.

Nou meid ik hoop pufse

16. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Oeh dat klinkt echt wel als een beginnetje..

ik verloor dinsdagnacht mijn slijmprop en woensdagnacht werd ik wakker met voorweeen en 'savonds is mijn kindje geboren ( nu 17 weken geleden (L))

succes!!!!!!

17. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey dames,

Nog niet veel gebeurd, wel meer slijmpropslierten verloren en verder flink wat onregelmatige voorweeën maar nog geen echt werk;) Ik heb vanmiddag even lekker bijgeslapen met mijn zoontje naast me dus mocht het losbarsten dan ben ik in ieder geval een beetje uitgerust.

@Jnice hopelijk zet het bij jou ook snel door!! Spannend!!
    @Kimmeding vragen staat vrij hoor:D
    @Melovekane dat is dan heel snel gegaan, ik sprak net een vriendin en bij haar ging het ook zo snel nadat bij haar de voorweeën kwamen! Wat een snoepie trouwens jouw kindje!!

Ik hou jullie op de hoogte:D

18. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    spannend allemaal hoor!!! Je weet iig dat het wel aant rommelen is. Is de VK al geweest of...? Maar lekker dat je even hebt kunnen slapen. Al meer bezig?!

haha dank je wel voor het compliment :) Hij is echt heel vrolijk en druk :)
    ja wel meer zeggen dat mijn bevalling zo snel ging... Het voorwerk was idd snel gedaan ( volgens de cijfers) maar ben 3uur aan t persen geweest!!! dus dat ging niet zo snel :(

19. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik loop in het ziekenhuis bij de gyn vanwege die eerdere ks maar ik heb niet gebeld, ik wacht maar even rustig af. Nog niet veel veranderd nu:(
    Drie uur persen is wel lang zeg, jeetje!!

20. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    38+1 (banner loopt hier niet helemaal goed) dus t kan ook nog wel even duren. Vorige keer met 39+2 bevallen.
    Wel steeds t gevoel gehad dat deze vroeger komt, wie weet.
    't Was hier weer afgezakt maar begint nu weer iets. Zo maar op bed en maar zien of de nacht ons wat brengt ;)

Deel Deze Pagina