1e IUI, 16-2 testen

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by mimi11, Feb 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mimi11

mimi11 Actief lid

Dec 17, 2011
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Deze maand heb ik voor het eerst een IUI behandeling gehad, en zaterdag 16- 2 mag ik testen. Ben gewoon misselijk van de zenuwen. Wil dit kindje zoo graag!!

ff wat achtergrondinfo.

Bij mij is tot dusver alles ok, bij mijn man is zaad gezond en beweegelijk maar weinig zaad. 4 miljoen in totaal en na zuiveren net iets onder de miljoen.

wie ook deze week testen??

2. Ik mag 3 dagen na jou testen! Spannend! :)

3. Boukje L

Boukje L Actief lid

Oct 3, 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow wat spannend allemaal hè!! Ik zit vandaag op 14 dagen na de IUI, het kan nog alle kanten op, durf ook niet te testen eerlijk gezegd, dan wacht ik liever nog paar dagen.

Succes!!!

4. Echt waar Boukje? Dat je dat volhoudt! Het is dat ik me deze maand heb aangepraat dat 'voor de 19e testen ongeluk brengt' (de 19e is voor ons altijd een belangrijke datum geweest, en toevallig valt de testdatum nu dus op de 19e), anders had ik al 10 testen gedaan vrees ik ;) Nóg langer dan 14 dagen wachten lukt mij echt niet!

5. MWB

MWB Bekend lid

Dec 7, 2011
    907
    0
    16
    Heel veel succes alemaal, bij ons was de tweede raak!

6. linda2222

linda2222 Lid

Jan 30, 2010
    22
    0
    1
    NULL
    NULL
    Wij mogen ook zaterdag testen. Dit is alleen wel onze 4 e iui. Hierna starten wij met ivf.
    Inderdaad erg spannend.

Succes!!

7. Boukje L

Boukje L Actief lid

Oct 3, 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff, ik moet even mn verhaal kwijt hoor:(

Mijn man en ik zijn nu 2 jaar bezig om een kindje te krijgen en nu dan de 1e IUI gehad. Zit nu op 15 dagen na IUI, vanmorgen een testje gedaan, negatief. Flink balen natuurlijk, maar we zien het wel.
    Afgelopen week komt m'n zus vertellen dat ze zwanger is, gestopt met de pil en BAF! zwanger.

Gelukkig zijn wij 2 handen op 1 buik, altijd dikke vriendinnen, maar het komt toch rauw op je dak. Dit komt misschien heel arrogant over, ik weet het, maar voel me nu zo ongelukkig, kan wel heel de dag door huilen.
    Gisteren verjaardag gehad, ik heb mezelf echt moeten dwingen "mee te lachen" e.d. Eenmaal thuis weer in huilen uitgebarsten.
    De moed is me eigenlijk voor deze ronde in de schoenen gezakt.

Sorry hoor, ik moet het echt even kwijt.

8. mimi11

mimi11 Actief lid

Dec 17, 2011
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames sorry sorry voor het niet antwoorden op jullie berichtjes maar was zo druk!! Ik had gisteren ongi moeten worden, voelde dacht ik ongipijn maar tot nu toe niet ongesteld geworden.
    Morgen mag ik testen maar durf echt niet, een keer was ik 30 dagen pas ongi terwijl ik normaal op 26/28 dagen cyclus zit maar vanwegge de spanning later ongi. Dus daarom durf ik niet en ben zo negatief van het zal toch niet..... Ik wacht het vandaag rustig af

9. mimi11

mimi11 Actief lid

Dec 17, 2011
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey boukje
    Meid ik snap precies hoe je je voelt het is zo rot om allerlei vriendinnen en familie rondom je zwanger te zien worden zo snel en jij niet!
    Maar meis je bent nog niet ongi geworden dus hou de moed erin!! Hoe moeilijk het ook is!!
    Maar snap je frustratie totaal! Probleem bij mij is dat ik dit niet met me man wil bespreken omdat het zijn zaad is en volgens hem zijn schuld is en ik kan het niet aanzien hem verdrietig te zijn!!! Dus ik krop het wel een beetje op :(... Maar gelukkig hebbik deze pagina!!

10. mimi11

mimi11 Actief lid

Dec 17, 2011
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linda zit je dan 16 dagen na de IUI? Wij mochren namelijk na 16 dagen pas testen! IUI op 31-1 gehad...

11. Boukje L

Boukje L Actief lid

Oct 3, 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje meid, wat je zegt, deze pagina is echt fijn, meiden die je begrijpen en weten wat je voelt, dan voel je je toch niet zo 'alleen'.
    Maar bij jou is het idd ook moeilijk, wat je zegt; dan kun je het niet aanzien dat hij dan zo verdrietig is.
    Bij ons is alles verder goed, zn zwemmers waren voor 95% zeer beweeglijk en het waren er weet ik hoeveel miljoen (heb ik niet onthouden ;))
    Vanmorgen toen ik wakker werd had ik pijn in mn onderrug, heb ik meestal voor mn ongi, dus ik dacht code rood.... Naar de wc en (gelukkig) nog niks, dus dacht ff een testje er tegen aan, maar wat ik al zei; negatief.
    Heb nu af en toe krampen dus het is een dagje wc bezoeken.... Heel frusti.
    Het weekend gaan we naar Antwerpen, ff lekker helemaal niks.

12. linda2222

linda2222 Lid

Jan 30, 2010
    22
    0
    1
    NULL
    NULL
    Nee morgen is de iui precies 2 weken geleden. Ik test alleen morgen al omdat ik deze maand voor het eerst utrogestan gebruik na de iui. Als ik negatief test morgen kan ik daarmee stoppen. Afgelopen iui's werd ik altijd al op dag 12/13 na de iui ongesteld en dan 2 dagen eerder begonnen de buikkrampen al. Nu al weer buikkrampen sinds woensdag dus denk weer niet dat t is gelukt.

Mimi jij vandaag nog een ongigevoel?

Boukje. Ik begrijp ook precies wat je bedoelt. wij zijn ook al bijna 2 jaar bezig voor ons 2e kindje. en iedereen om me heen raakt zwanger behalve ik. Je bent nog niet ongesteld hopelijk test je de komende dagen nog positief. Veel plezier in antwerpen in ieder geval.

13. mimi11

mimi11 Actief lid

Dec 17, 2011
    350
    0
    0
    NULL
    NULL

Meid Geniet van je weekendje antwerpen en hou ond op de hoogte he!!

14. mimi11

mimi11 Actief lid

Dec 17, 2011
    350
    0
    0
    NULL
    NULL

Oh vandaar, nou kzal voor je duimen meid!!
    Ikzelf heb al 2 dagen ene x denk ik ongipijn andere x niks!
    Maar ben heel druk en heel gestressed omdat ik zo graag zwanger wil zijn!
    Maar elke x geen bloeding !! Ik kan me eigen lichaam gewoon niet vertrouwen op de signalen die ik krijg. Ff de dag doorkomen, Weet niet of ik morgen of voor zekerheid zondag ga testen :p

15. Hopefulness

Hopefulness Actief lid

Dec 29, 2012
    241
    0
    0
    NULL
    NULL

Hey Boukje,

Helaas ken ik dit ook, en ik snap absoluut dat je het er moeilijk mee hebt! Ik had een dag eerder al die medicijnen opgehaald voor ICSI (ik was echt serieus onder de indruk van al die medicijnen en prikken en noem maar op) toen mijn 2-ling zusje belde, 'hey liefie, raad eens?!' en ja hoor, zij voor de F*^#%^&ing 4e keer zwanger en wij nog steeds kindloos...

I bawled my eyes out,,,serieus was ontroostbaar, ik vind het ook heel moeilijk om nu naar haar toe te gaan, zij neemt het allemaal zo voor nromaal... ze zei letterlijk 'ach ja, benen open, zwanger en 9 maanden later weer een nieuw kindje' ze wilde echt een zomer kindje dus had ze zichzelf een aantal maanden gesteld waarin ze zou willen bevallen en nou ja dat was zomaar weer gelukt! wanneer deze wordt geboren heeft ze dan een kindje van ieder seizoen zei ze.

Ik was Kwaad, teleurgesteld, vond mezelf zielig noem het maar op maar ik heb nu zoiets van ok, bij jou lukt het misschien allemaal zo makkelijk maar ik geloof er gewoon in dat wij dat ook kunnen krijgen. Ik ben echt 1 van de meest actieve tantes in de wereld dus vind een neefje of nichtje extra erbij heel erg leuk, maar toch doet het pijn en eerlijk gezegd denk ik dat dat zo blijft totdat je zelf een kindje hebt.

Een hele dikke knuffel van een vrouwtje die in hetzelfde nare schuitje zit als jou, ik hoop dat het snel bij jou gaat lukken!

Liefs,

Hopefulness!

16. Suuss

Suuss Lid

Feb 21, 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook op 31 Jan IUI gehad, en bij mij is gezegd, na 18 dagen een test dus dat is maandag. Spannend!!!!

17. mimi11

mimi11 Actief lid

Dec 17, 2011
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ongi :(..
    Vannochtend vroeg wakker ik met test en al naar wc.
    Na plassen in plastic bekertje zie ik bij afvegen bloed,
    Echt zo rot IUI 1 is voor mij helaas mislukt!
    Ik zal voor jullie duimen dames!!

18. Limburg27

Limburg27 Niet meer actief

Beste Mimi11

Jammer dat het mislukt is meid.
    Wat ik nog wilde vragen: neemt je man ook vitamines? Soms (niet altijd) heeft dit positieve effecten op hoeveelheid zaad.

Groeten

19. Limburg27

Limburg27 Niet meer actief

wow! 95% goed beweeglijkheid. Wist niet dat dat kon :)

Bij 1e zaadonderzoek van mijn man was de uitslag niet goed (VCM 10 miljoen) en 2e zaadonderzoek VCM 45 miljoen.. Enorm verschil dus.. Ben helaas ook nog niet zwanger :(
    Heeft de gynaecoloog tegen jullie gezegd of er veel stellen zijn die "alles goed" hebben en toch niet zwanger raken?
    Ik heb het idee dat dit beste een grote groep is namelijk.

20. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Vorige week zaterdag heb ik IUI gehad. Dat was onze 2e poging.
    Na de eerste poging werd ik op dag 9 al ongesteld, dus was totaal niet voorbereid en best in shock.
    Nu heb ik donderdag pregnyl moeten spuiten om mijn luteale fase te verlengen, en hopelijk mag ik volgende week testen.

Share This Page